24 Haziran 2013 Pazartesi

Baktığın yerde



















ksb


Baktığın yerde
Ben olmak isterdim
Yüzünü güldüren
Ben olmak isterdim
Güzelliğini anlamlandıran
Ben olmak isterdim
                    Bana bakarken
                    Bir fotoğrafını çekeceğim
Benim için baktığını
Benim için güldüğünü
Benim için güzel olduğunu
Hissedeceğim
                    Dalgaların sesinden sekip
                    Denizin ufkuna dalmışken
                    Fotoğrafını çekeceğim
Hayallerine dokunacağım
Gerçeklerini yüreğimde büyüteceğim
Hayal kırıklıklarına dokunacağım
Hepsini yüreğimde eriteceğim
                    Geç kalmış umutlarına dokunacağım
                    Anında yüreğimde canlandıracağım
                    Ertelediğin sevinçlere dokunacağım
                    Onları yüreğimde an yapacağım
Bilmezlerine dokunacağım
Bünününü yüreğimden anlatacağım
Gitmezlerine dokunacağım
Tutukluluklarını yüreğimden sahile götüreceğim
                    Özlemlerine dokunacağım
                    Mutlulukla yüreğimde kucaklatacağım
                    Yüreğine dokunacağım
                    O anda yüreğimi doğuracağım
Bir
Fotoğrafımızı
Çekeceğim
Yüreğime
Çerçeveleyeceğim
                    Bilmediklerini
                    Unuttuklarını
                    Yetişemediklerini
                    Kaçırdıklarını
                    Önüne
                    Sereceğim
Seni
Eksik
Bırakanları
                    Sana
                    Yetemeyenleri
Seni
Göz
Yaşlarınla
Tanıştıranları
                      Çekip
                      Alacağım
Bir
Olmanın
Tarifinde
Bizi
Anlatacağım
                    Bir
                    Fotoğrafını
                    Gördüm
Bunları
Yazdım
                    Bir
                    De
                    Seni
                    Gördüm
                    ...


24.06.2013

Hiç yorum yok: