21 Ağustos 2011 Pazar

Yüreğimin karanlığına
















ksb

Yüreğimin karanlığına
Ateş böceği açtırırsın
Vazgeçtiğim dokunuşlara
Taze ingalar söyletirsin
Yitirdiğim anlamlara
Yeni alfebeler öğretirsin
Bıktığım dünyaya
Bambaşka büyük patlamalar yaşatırsın
Sıkıldığım hayata
Kocaman yüreğini sunarsın
Kimsin
                    Tam bitirdim derken
                    Yeniden başlatırsın
Bırak gideyim
Güzelliğinle beni umutlandırma
Bırak terk edeyim
Bakışlarınla beni mıhlama
Bırak hiçlikte kalayım
Tek başına kalabalığınla beni şımartma
Bırak çıkmaz sokağımda kalayım
Elimden tutup beni samanyoluna götürme
                    Bırak
                    Beni
                    Bana bırak
                    Biriktirdiğim boşlukta kalayım
                    Altı delik kabımı duvarıma asayım
Elimden tutma
Yüreğimi canlandırma
Bakışlarımı armağan etme
Çizikparça tenimi sıyırma
Bırak
Beni bana bırak
Hazır alışmışken
Hayatımı anlamdırma
                    Sana kıyamam
                    Sana hayır diyemem
                    Gözlerinde kalamam
                    Içine sığamam
Bırak
                    Beni
                    Bana
                    Bırak
Kalmadığım
Yerden
Devam
Edeyim
                    Seni
                    Yüreğime
                    Nazar
                    Boncuğu
                    Diye
                    Takayım
Sen
Yaşa
Başkalarının
Umudu
Anlamı
Hayatı
Ol
                    Beni
                    Bana
                    Bırak
Sen
Durma
Hayatını
Yaşa
                    Arasıra
                    Beni
                    Rüyanda
                    Gör
                    Bana
                    Yeter
Sen
Olmayan
Dünyalara
Bile
Bedelsin
                    Ben
                    Bedelsiz
                    Hayrat

21.08.2011

Hiç yorum yok: