7 Ağustos 2011 Pazar

Anlamı yok hayatın


















ksb


Anlamı yok hayatın
Geride ileride kalanların
Yaktığım sigaranın
Içime çektiğim rakının
                    Sabah olmuş akşam olmuş
                    Yüreğime ne
                    Kar yağmış şimşek çakmış
                    Tenime ne
                    Yolların kilometreleri silinmiş
                    Sahilin taşları kaybolmuş
Denizin ortasında hiçlik alan
Iskele gibiyim
Gökyüzünde süzülemeyen
Kanatları çalınmış martı gibiyim
                    Sarılacağım kıyım sen
                    Uçacağım kanatlarım sen
Anlamı yok dokunuşlarımın
Tenimi acıtan çiziklerin
Yüreğimi daraltan sevdaların
                    Gittiğim yol yol değil
                    Aldığım nefes nefes değil
Sensizlik çölünde
Su yüreğine hasret
Kuruyorum
Vahalar kifayetli değil
                    Gece olmuyor
                    Güneş batmıyor
                    Kavruluyorum
Sensizliğin çaresizliğinde
Yüreğimi havaya fırlatsam
Duyar mısın
Tenimi denize atsam
Sahilinde ağırlar mısın
                    Nerdesin
                    Hiçliğini bırakıp
                    Dönülmezde misin
Seninle güneş oldum
Uykun geldiğinde
Dolunay oldum
Sana nefes aldım
Sana yol oldum
                    Teninin kıvrımlarından
                    Hayat yaptım
                    Gözlerinin anlamlarından
                    Kara delikleri aydınlattım
Karaya kaldım
Ufuklara açılamaz oldum
                    Hadi gel
                    Dünyayı yeniden döndürelim
                    Hadi gel
                    Bizi tekrar hayata armağan edelim
Hadi
Gel
Sevişmelerimizden
Kuraklığın
Üzerine
Saganak
Düşelim
                    Hadi
                    Gel
                    Bakışlarımızdan
                    Oyuncak
                    Yapalım
                    Çocukları
                    Sevindirelim
Hadi
Gel
Sevdamızla
Hayalleri
Gerçeklerine
Kavuşturalım
                    Hadi
                    Gel
                    Istersen
                    Gelme
Iyi
Olduğunu
Bileyim
                    Yüzünün
                    Güldüğünü
                    Bileyim
Bir
Yerlerde
Nefesini
Hayata
Armağan
Ettiğini
Bileyim
                    Arnavut
                    Kaldırımlı
                    Sokakların
                    Narin
                    Ayaklarını
                    Hissettiğini
                    Bileyim
                    Bana
                    Yeter
Seni
Yaşamanın
Sonsuzluğu
Sensiz
De
Devam
Eder
                    Öperim
Severim

07.08.2011

Hiç yorum yok: