16 Ağustos 2011 Salı

Bekliyorum







ksb

Bekliyorum
Yüreğimi denize uzatmış
Göçmen kuşlara
Yaşanmışlıklarımı bırakmış
                    Rüzgarın sadeliğinde duruyorum
                    Dalga sesleri tenimi okşuyor
                    Yeniden doğuyorum
                    Ruhum tenim gıpgıcır
                    Kimsesiz
Denizle şakalaşıyorum
Derinlerinde sakladıklarını anlatıyor
Martılar kafalarını sallıyor
Ah ahh dercesine
                    Rüzgar utanıyor
                    Herşeyim ortada diyor
Kumsal kıpırdanıyor
Kulağına fısıldananlara yanıyor
                    Sen hiç tazelenme ihtiyacı hissettin mi
                    Diyorum denize
                    Bütün gel gitlerim neden acaba diyor
                    Bu defa ben kafamı sallıyorum
Uçsuz bucaksız deniz miyim
Dilediği yere giden rüzgar mıyım
Sere serpe uzanmış kumsal mıyım
Utanmıyorum
Bu kadarım
                    Kimsesizliğimi yaracak
                    Bir aşk sadece bir aşk bekliyorum
                    Ondan başka kimsesiz olduğum
Son nefesim sen ol diyorum
Aşk duymuyor
Tükettiklerime kızıyor
Deniz bile gel gitli diyorum
Kafasını bile sallamıyor
                    Heyyaşşk
                    Bilirim hiç bir şeye benzemezsin
                    Hayatın son halisin
                    Ben ise kendine bile uzanamayan
                    Bir tekilim
Sonsuz koynunda
Bir yüreklik yer aç
Imkansızca kıvrılayım
Anlamından çalmadan
Bir kırıntı anlam olayım
Seni yine ağlatırım
Sabahlara uykusuz bırakırım
Deliler gibi koşarım
Son günümmüş gibi fırlarım
Şiirler yazarım yüreğimden
Anlamsızlıklar katarım salaklığımdan
Ama severim
Sonsuzluğu bilmeden
                    Kendim
                    Kadar
                    Hakkını
                    Veririm
Sadece
Sana
Ait
Olurum
                    Gözüm
                    Başkasını
                    Görmez
Tenim
Başkasını
Hissetmez
                    Seni
                    Uyurken
                    Seyrederim
Kıvrımlarından
Hayat
Yaparım
                    Sen
                    Olurum
Ben
Olurum
                    Biz
                    Olurum
Heyyaşşk
Bir
Kıvrımlık
Yer
                    Sonum
                    Sen
                    Ol
Başlangıçım
Göçmen
Kuşlarında
Kalsın
                    Ben
                    Sana
                    Kalayım
Olmaz
                    Cevabını
                    Içeriden
                    Gönder
Beni
Utandırma
Olur
Mu

16.08.2011

Hiç yorum yok: