16 Ağustos 2011 Salı

Sana baktığımda








 
Sana baktığımda
Istanbul u görüyorum
Gündüzün erguvanlarını
Gecenin ışık sevişmelerini
                    Sana baktığımda
                    Izmir i görüyorum
                    Kordonun imbatını
                    Keyifin anlamını
Sana baktığımda
Kendimi görüyorum
Yüreğine olan aşkımı
Bütününe olan sevgimi
                    Sana baktığımda
                    Hayallerimi görüyorum
                    Gerçeklerine seninle kavuşanlarını
                    Yüreğime kahkahalar attıranlarını
Sana baktığımda
Arnavut kaldırımlarını görüyorum
Geçmişimi seninle sadeleştirenlerini
Çocukluğumu gözlerine armağan edenlerini
                    Sana baktığımda
                    Dünyayı görüyorum
                    Seni bana sunan yuvarlağını
                    Beni sana mahkum eden dönüşünü
Sana baktığımda
Bakmalarım kifayetsiz kalıyor
Seni duymak istiyorum
Seni koklamak istiyorum
Seni anlamak istiyorum
Seni bilmek istiyorum
Seni kendimle bütünlemek istiyorum
                    Sana baktığımda
                    Öylece kalmak istiyorum
                    Sadece seni görmek
                    Sadece seni duymak
                    Sadece seni hissetmek
                    Sadece senin olmak istiyorum
Sana baktığımda
Gerinde kalan herşey hiç
Gördüklerim senin kadar
Bildiklerim senin kadar
Unuttuklarım senin kadar
Ertelediklerim senin kadar
Biriktirdiklerim senin kadar
Ben senin kadar
                    Sana
                    Baktığımda
                    Doğuyorum
Sana
Baktığımda
Soluk
Alıyorum
                    Sana
                    Baktığımda
                    Var
                    Oluyorum
Seninle
Gitmek
Istiyorum
Geldiğim
Bütün
Yerlere
                    Seninle
                    Yürümek
                    Istiyorum
                    Sildiğim
                    Bütün
                    Sokaklara
Seninle
Doğmak
Istiyorum
Inadına
Elele
Ingalarımıza
                    Seninle
                    Kaçmak
                    Istiyorum
                    Kimsesizliğimden
                    Senliğime
Sana
Gelmek
Isitiyorum
                    Koşa
                    Koşa
                    Gelsem
Beni
Kucaklar
Mısın
                    Teninin
                    Sıcaklığında
                    Beni
                    Büyütür
                    Müsün
Ben
Sana
Gelmek
Istiyorum
                    Sen
                    De
                    Bana
                    Gelir
                    Misin
Birlikte
Büyürüz
                    Birlikte
                    Gideriz
Güzel
Oluruz

16.08.2011

Hiç yorum yok: