12 Ağustos 2011 Cuma

İmkansız istasyonunda











ksb

 
Imkansız istasyonunda
Bulut mesafesinde
Bankın ahşaplığında
Gelip geçmeyen trenlerin
Raysızlığında
                    Hayat çekimine inat
                    Gözlerime asılı kalan bir damlanın
                    Gizlice anlattıklarında
Boş gişeye oynayan filmin
Isimsiz yönetmenini gördüm
                    Herkesin rol kaptığı
                    Arsız repliklerinde
                    Kendini alış veriş poşetinde unutanların
                    Kadevesiz hayatlarında
                    Yarın ölmeyecekmiş gibi
                    Sonsuz koşturmalarında
                    Hayata eklenenleri gördüm
Denizi gören evlerin
Boş balkonlarında
Düzenler yuvarlağını
Dizinde sektirenlerin
Aslında kendilerini
Sektirdiklerini gördüm
                    En canavarı hayatların
                    Ne kadar dar olduklarını gördüm
                    Yuvarlak aniden dursa
                    Anlamadan aşağıya düşecekleri
                    Gördüm
Kim için
Kaç metrekare hayat için
Kaç kilometere kazanç için
Deliler gibi koşturanları
Gördüm
                    Sevdiğini sevemeden
                    Gözlerindeki ışığı göremeden
                    Yüreğinin nerede olduğunu bilemeden
                    Ömür boyu birleşenleri
                    Gördüm
Lacivert gecelerin sonunda
Parmak uçlarının sızısında
Kanapeye sığınanları
Gördüm
                    Birisi
                    Çıksa
                    Tıp
                    Dese
                    Ne
                    Halt
                    Edeceklerini
                    Bilmeyenlerin
                    Nefesleri
                    Arasında
                    Büyüyen
                    Çocukları
                    Gördüm
Kendini
Düşünmeyeni
Kendine
Bırakırım
Sevdiğini
Düşünmeyeni
Sevdiğine
Bırakırım
Bırakırım
Da
Taptazecik
Yürekleri
Yuvarlağın
Ortasına
Atanları
Kime
Bırakayım
                    Bir
                    Gün
                    Kendini
                    Göreceksin
                    Ve
                    Ne
                    Diyeceksin
Senin
Için
Desen
Sen
Değil
                    Düzenler
                    Yuvarlağı
                    Anlaşılır
                    Da
                    Yuvarlananlar
                    Hiç
                    Bir
                    Şey
                    Gibi
                    Değil
Gel
De
Kal
Gel
De
Nefes
Al
                    Ama
                    Bir
                    Tane
                    Daha
                    Ekleme
Tıp

12.08.2011

Hiç yorum yok: