6 Ağustos 2011 Cumartesi

Geçmişte kalan






ksb

 
Geçmişte kalan
Aşklar tezgahında
Yanyana dizilmiş
Yürek pazarı soğukluğunda
Tekrar canlanmayı bekleyen
Unutulmuş dokunuşların
Beş para geçmez zamanlarında
Dolaştım
                    Vasati bir kaç ayın
                    Kutsal temaslarında
                    Çok sigara içimi gecelerinde
                    Imkansızla uyumanın
                    Imkansızla uyanmanın
                    Deliveren kokularında
Istanbul gibi
Yedi yürekli sevdalarında
Izmir gibi
Imbat dokunuşlu okşayışlarında
                    Tezgah sahiplerine
                    Yüreksiz arabaları ile gelen
                    Kırk parçaya bölünüp
                    Gazete kağıdına sarılıp
                    Balkondan atılan aşkların
                    Toplayıcılarına kızmadım
Geceleri
Sokak lambasının altında
Yüreğinin gölgesi çıkmayanlara
Kızdım
                    Kendini sevecek kadar tanımayan
                    Insanları sevecek kadar tanımayan
                    Sevdiğini sevecek kadar tanımayan
                    Koşar adımlılara
                    Kızdım
Gökkuşağının altından geçtim
Erkek oldum
Bir kadını sevdim
Uğruna kendimden geçtim
                    Başka kokuyu
                    Başka dokunuşu
                    Başka yüreği
                    Bilemez oldum
Onunla uyudum
Onunla uyandım
Onunla gittim
Onunla geldim
                    Lambayı okşadım
                    Tekrar
                    Tekrar
                    Tekrar
                    Onu
                    Diledim
Bütün
Hayatlarımı
Yüreğine
Serdim
                    Bütün
                    Tenlerimi
                    Tenine
                    Armağan
                    Ettim
Tek
Başına
Insan
Yerine
Geçmezken
Onunla
Birlikte
Insan
Oldum
                    Senin
                    Uğruna
                    Dünyayı
                    Döndürdüm
Senin
Yüreğine
Yüreğimi
Öpüştürdüm
                    Artık
                    Senben
                    Kadarım
Tek
Başıma
Yok
Kadarım
                    Iyi
                    Ki
                    Varsın
Tek
Başına
Insan
Yerine
Geçmezken
                    Seninle
                    Insan
                    Oldum
Hayatı
Dondurdum
                    Kutsal
                    Temaslarımızda
                    Yeniden
                    Doğdum
                    Doğdun
                    Doğduk
Hayat
Iyiliğini
Versin
                    Bizi
                    Biz
                    Kadar
                    Bize
                    Versin

06.08.2011

Hiç yorum yok: