10 Ağustos 2011 Çarşamba

Hayatın kapalı halinde















by GG


Hayatın kapalı halinde
Binbir tilkinin uykusunda
Akrep yelkovanı kovalarken
Kum fırtınası sağanağında
Yüreğimin kuytusunda
Terk-i diyar sokaklarında
Çekirdek çitletirken
Bir kadın gördüm
                    Çıkmaz sokağın gizlisinde
                    Kaldırımı okşayan adımlarının
                    Peşine düştüm
                    Savrulan saçlarına toka oldum
                    Gölgesine vuruldum
                    Sokağıma dönmek istedim
                    Nefesini duydum
                    Gölgesi oldum
Evine kadar takip ettim
Karşı apartmanın girişine durdum
Bekledim
Beni nelerin beklediğini bildim
Son defa dedim
Aşka
Sana son defa teslim olacağım
                    Salonun ışığı yandı
                    Silüeti perdede oynadı
                    Alkışlarım kendini tutamadı
Yürüdüm
Yüreğimde tarifsiz bir umut
Adımlarımda heyecan
Ellerimde damlalar
Aklımda zilde yazan isim
                    Günlerce izledim
                    Kahkahalarını dinledim
                    Iş yerine başvurdum
                    Karşı masasında oturdum
Göz göze geldik
Yüreğimde kendini yakaladı
Utandım
                    Yemek yedik
                    Kahve içtik
                    Günlerce konuştuk
                    Iki terk-i diyar insanı olduğumuzu
                    Paylaştık
Direndik bir bakışa kadar
Direndik bir temasa kadar
Direndik bitmiş aşklarımıza kadar
                    Teslim olduk
                    Son defa dedik
                    Aşka
                    Sana son defa teslim oluyoruz
Yüreklerimiz birbirine çarpa çarpa
Dün doğmuş yarın ölecekmiş gibi
Ellerimizi bıraktığımızda kayıp gidecekmişiz gibi
Sarılıp uyumadığımızda tek başına uyanacakmış gibi
Yaşadık paylaştık
Aşka teşekkür ettik
Bizi gönlünde ağırladı diye
Sokaklara teşekkür ettik
Bizi birbirimizin karşısına çıkardı diye
                    Bitti
Her
Nefes
Alan
Gibi
Son
Noktası
Geldi
                    Sıkı
                    Sıkı
                    Sarıldık
Göz
Yaşlarımız
Toprak
Kokusuyla
Birleşti
                    Gözlerimizi
                    Birbirimize
                    Armağan
                    Ettik
Yüreklerimizi
Birbirimize
Bıraktık
Ellerimizi
Sonsuza
Uğurladık
                    Sonra
                    Vazgeçtik
Birlikte
Yaşadığımız
Mutluluğu
Yeniden
Yaşayabileceğimizi
                    Birbirimize
                    Sunduğumuzu
                    Anladık
Aşka
Kızmadık
                    Son
                    Defa
                    Demekten
                    Vazgeçtik
Arkamıza
Dönmeme
Sözü
Vererek
                    Adımlarımızı
                    Uzaklaştırdık
Sözümüzü
Tutamadık
                    Şehrin
                    Içinde
                    Kaybolduk
Hala
Kayıbım
                    Ama
                    Bulunma
                    Ihtimalimi
                    Seviyorum
Seni
De
Çok
Seviyorum
                    Hoşçakal

10.08.2011

Hiç yorum yok: