28 Şubat 2016 Pazar

Yüreğimi açtım















ksb


Yüreğimi açtım
Hayatımı havalandırıyorum
Birikmiş insan kokusunu
Gökyüzüne gönderiyorum
Açılmamasına yüreğimi kapatıp
Hiçliği solukluyorum
Kendime geliyorum
Boşu boşunadan boşanıyorum
Kimler geldi kimle geçtinin
Sözlerini unutuyorum
Geliş geçişlerimi mühürlüyorum
Hayatlık rakının koynuna giriyorum
Kendimle sevişiyorum
Kendimle konuşuyorum
Kendimle kavga ediyorum
Sabah kahvemi yudumluyorum
Dolunayım hayatlık güneşim kahve
Uyuşuyorum uyanıyorum
Uyuşuyorum uyanıyorum
Uyuşuyorum uyanıyorum
Arada hiç bir şey yapmıyorum
Yaptıklarım utansın diyorum
Tanımadıklarıma üzülüyorum
Tanımadıklarıma ağlıyorum
Tanımadıklarıma gülüyorum
İnsana ulaşmayan iskelemde
Yüreğimi denize sarkıtıp
İnsana ulaşmayan dalgalara cümleliyorum
Hayatlık rakının koynuna giriyorum
Kendimle sevişiyorum
Kendimle konuşuyorum
Kendimle kavga ediyorum
Sabah kahvemi yudumluyorum
Dolunayım hayatlık güneşim kahve
Uyuşuyorum uyanıyorum
Uyuşuyorum uyanıyorum
Uyuşuyorum uyanıyorum
Hayatı dünyaya sallıyorum
Kendimi kendime demliyorum
Ben kadar kokuyorum
Ben kadar gidiyorum
Ben kadar yaşıyorum
Hiçliğe park edip
İnsana ulaşmayan iskelemde
Hayatlık rakımın koynunda
Hayatı batırıyorum


28.02.2016

Hiç yorum yok: