1 Mart 2016 Salı

Yirmiüçnisan


















Yirmiüçnisan
Kırmızı mont iskele
Vapur martılar
Balat fener kahvaltı
Piyerloti kahve
Altın boynuz kayık
Halat bira denizaltı
Karaköy gün batımı
Kalamış rakı
Bir hayatlık gün
Bana doğduğun gün
Ama bugün
Hayatın başladığı gün
İyi ki doğdun
Hayat oldun
Nefes oldun
Yüreğimi güldürdün
Sana ne yazsam eksik
Ne anlatsam kifayetsiz
Hani anlatılmaz yaşanır
Derler ya
Yaşadım ama anlatamıyorum
Harflerim kelimelerim cümlelerim
Seni anlatmaya yetmiyor
Onun için sana hep eksik kaldım
Ama adını aşk koydum
Bakışından nefes
Dokunuşundan umut
Gülüşünden hayat yaptım
İyi kilerimin hepsi oldun
Sebebim umudum oldun
Hayalim gerçeğim oldun
Beni yaşattın hayat oldun
Her anımız için
Günde her vakit teşekkür ederim
Seni bana armağan ettiğin için
Yüreğinde köle olurum
Neyse
Yazdıkça günden uzaklaşabilirim
Anlamını utandırabilirim
İyi ki doğdun
Hayat oldun
İnsanlık ölmüş sözüne inat
Derin anlamınla doğdun
Aşk oldun
Nefes oldun
Dost oldun
İnsan oldun
Sebep oldun
Hayat oldun
Hayata sunduğun bütün güzellikler
Senin yüreğine neşeyle dönsün
Gülen gözlerinle dünya aydınlansın
İmkansız bakışlarınla insanlık umutlansın
Hayat senin kadar güzel olsun
İyi ki doğdun
Hayat oldun
...
bilirsin bekleyemem
yine bir gün erken kutladım
ama gülen gözlerine dokundum
...

02.03.2016

Hiç yorum yok: