21 Şubat 2016 Pazar

Aşk















ksb


Aşk
Yırtık bir cepte yaşayan
Bozuk para gibi
Birbirine yürüdükçe
Kendinden düşüp gitmek gibi
Eğer kağıt para değilsen
Cebini gelecekle dikmediysen
Aşkın sonunda
Yerlerde yuvarlanırsın
Yazını turanı kaybedersin
Aşk
Bir an dır
Birbirinin gözlerinin içine baktığın
Bir an dır
Hayat çizgilerine karıştığın
Bir an dır
Uyurken seyrine doyamadığın
Bir an dır
Aşkı harcamayıp
Geleceğe biriktirmek istersen
Yüreğindekinden olursun
Yazını turanı kaybedersin
Aşk
Hayatın fırdöndüsünde
Hepsini al tarafına yatanlara
Denk gelmez
Gelse de anlamında nefeslenmez
Ben bensiz hayatıma devam edeyim
Soyadı ortaklarımla yaşayayım
Aşk bir köşede beni beklesin
Özlediğim de sarılayım
Sabah çıkıp işime gideyim
Onu görene kadar unutup
Gelecek koşularında rekorlar kırayım
Cümleleri arasında boğulur
Sen aşığım diye yaşarken
Aşk önceki hayatını aynen sürdürürken
Ki hep aşkı özlemle beklemişken
Elde var bir olur
Hayat gibi sonsuz gelir
Ki ölmüştür
Aşk
Her öldüğümde
Bir daha asla diyorum
Yine öldüm yine bir daha asla diyorum
İnsanlık ölmüş
Ben ölsem ne olur kolaylığım da varken
Bu defa gerçekten
Bir daha asla
Yüzünü bile görmek istemiyorum
Sesini kayıp kuyulara atıyorum
Kendimden bile öteye gidiyorum
Ne insan ne de aşk
İkisinde de önce hafif bir telaşlanırsın
Sonra yerlerde yuvarlanıp
Yazını turanı kaybedersin
Ama
Kendine kalırsın
Hiçtiret


21.02.2016

Hiç yorum yok: