10 Şubat 2016 Çarşamba

Kendimden boşanıyorum



















ksb


Kendimden boşanıyorum
Yüreğimi alıp çıkıyorum
Bütün biriktirdiklerimi yakıyorum
Hayatı sıfırlıyorum
Ne koto yum ne de serdar
Hiç kimseyim
Hiçsesizler yurdundayım
Hayat ziyaretimi yasakladı
Yalnızlığımla tavla oynuyorum
Kendimle eğleniyorum
Gerim yok önüm yok
An kadar nefes alıyorum
An kadar ölüyorum
Hayat boş bir defter
Bir harfime bile kıymıyorum
Cümleleri içimde gezdiriyorum
Anlayışlarımı yağmurun altına asıyorum
Kucağımı nehirin koşusuna bırakıyorum
Gülen gözlerime kapak dikiyorum
Koşar adımlarımı kendime çeviriyorum
Koto dan gidiyorum
Serdar dan gidiyorum
Hiçliğe varıyorum
İsimsiz kimsesiz nefesliyorum
Hayat tavan arası olmuş
Dokunuşlar naftalinlere yakışmış
Anlayışlar kör koli karanlığına bantlanmış
Aşk a konacak yer bile kalmamış
Yürekler ıvır zıvır sandığına kilitlenmiş
Dünyaya insanların üzerine basın tabelası asılmış
Siz oynayın
Bana boşçakalın


10.02.2016

Hiç yorum yok: