9 Şubat 2016 Salı

Sallama hayatların



















ksb


Sallama hayatların
İpini doladım sıktım
Çöpün mutenasına attım
Kapının önüne bıraktım
Kendi demime kaldım
Hayatı sıfırladım
Formatlamadım
Bir sigara yaktım
Dumanını rakıyla yudumladım
Arafı ayağımda sektirdim
Yalnızlığı yürekledim
Hiç e uzandım
Üzerimi kendimle örttüm
Kendi demime kaldım
Kimsesizlere kimse oldum
Nefessizlere derin oldum
Yüreksizlerin boşundan geçtim
Kırçiçeklerine kıvrıldım
Dolunayı üstüme denk getirdim
Günebakanlalara sırtımı döndüm
Gecelerin loşunda yürüdüm
Çok gittim uz gittim
Kendime kadar gittim
Anlamayanları silkeledim
Kimse takip edemedi
Yalnızlık sobeledi
Seve seve ebe oldum
Gözlerimi kapamadım
Kimseyi bulmadım
Yalnızlıkla oynadım
Herkes yaşasın
Kazandıklarının üzerine çıksın
Boyları uzasın
Geleceğe erken rezervasyon yaptırsın
Çok kazansın ucuz yaşasın
Ben anında giderim
Anın fiyatını ucuzlatmam
En pahalı an da giderim
Çok kazanın ucuz nefes alın
Başkaları kadar koşun
Başkaları kadar yakalayın
Aman genelden uzak kalmayın
Biriktirin miraslayın
Hadi bakalım

09.02.2016

Hiç yorum yok: