8 Şubat 2016 Pazartesi

Dünyaya tırmansamda



















ksb


Dünyaya tırmansamda
Sensizliği geçemiyorum
Tam önümde duruyorsun
Bir yürek atımı ilerleyemiyorum
Sensizliği ardıma bırakamıyorum
Kelimelerin boğazını sıkıyorum
Cümleleri kurşuna diziyorum
Harfleri işkencelere batırıyorum
Sensizlik güneşi batmıyor
Yüreğimi alıyor
Kendime dikenli teller örüyorum
Sokakları birbirine kavuşturuyorum
Deniz kıyılarını adımlıyorum
Uzak adalara düşüyorum
Yerlerde sürünüyorum
Kendimi kendimle kesiyorum
Sensizliği akıtamıyorum
Duruyorsun taşıyorsun
Dünyayı aşıyorsun
Bilinmeyene saklanıyorum
Hiç in göbek deliğine iniyorum
Yalnızlığın karanlığına gizleniyorum
Terk i nefes ediyorum
Sensizlik dudağımdan öpüyor
Bensizlikle yaşayacaksın diyor
Seni mi kıracağım diyorum
Tenime sarılmış dikenli tellerimle yürüyorum
Boğazıma dizilmiş sensizlikle konuşuyorum
İçime işlemiş kokunla dolaşıyorum
Yüreğime işlenmiş yüreğinle dinliyorum
Herkes beni ben zannediyor
Benmişim gibi konuşuyor
Benmişim gibi dokunuyor
Dikenli tellerimde asılı kalıyor
Biliyorum sakinleşecek
Yıllar sürse de dinginleşecek
Ama
Sensizlik bile dünyadan güzel
Son arzusu gerçekleşmiş
Bir insan mutluluğuyla
Senin sensizliğinle bile yaşıyorum
Yürüyorum gülüyorum
Dikenli tellerime asılanlara aldırmıyorum
Yaşıyorum


08.02.2016

Hiç yorum yok: