19 Kasım 2014 Çarşamba

Yürek yazımsın benim















ksb

Yürek yazımsın benim
Her gün yaşadığım yaşayacağım
Bir gülüşüne hayat olacağım
Bir bakışına umut olacağım
Bir dokunuşa ilkbahar olacağım
Bir kalışına sonsuz olacağım
Yürek yazımsın benim
Beni karanlık hayatımdan çıkaran
Mutluluk aydınlığımsın
Beni hiçliğimden koparan
Yürek güzelliğimsin
Beni tık nefesimden doğuran
Taptaze hayatımsın
Yürek yazımsın benim
Gözlerinde sonsuza dokunanım
Ellerinde sana çoğalanım
Teninde bize doğanım
Yüreğinde aşkla yaşayanım
Yürek yazımsın benim
Hiç bir silgiyle silinmeyen
Hiç bir karanlıkta kaybolmayan
Her zaman hayatımı güldüren
İmkansız insanımsın
Ve güzellik ötesi kadınımsın
İyi ki sin
Dileklerimsin
Hayallerimsin
Hayat ve ötesi tek gerçeğimsin
Yürek yazımsın benim
Yürek yazınım senin
Sonsuza yaşayalım hayat güzelim
Aşığım
...

19.11.2014

Hiç yorum yok: