9 Kasım 2014 Pazar

Hayatım sana teşekkür















Hayatım sana teşekkür
Sensiz geçen zamanlarım özür
Doğdum
Sen daha yoktun
Yaşadım
Senden uzak soluktum
Yürüdüm
Seni bilmeden
Sensizliğin kıyılarına vurdum
Uçtum
O sokaktan O odaya kondum
Ama sen yoktun
Aslında ben de yoktum
...
Hayatım sana teşekkür
Sensiz geçen zamanlarım özür
Doğdum
Eninde sonunda
Geç ya da erken
Demeden sana doğdum
Aslında o gün doğdum
Yaşadım
Senden öncesinde
Sen ömrümde de
Sadece sana yaşadım
Aslında sen kadar yaşadım
Yürüdüm
Delikoşa yüreğine vardım
Sonsuzluğuna kaldım
Aslında sana kadardım
Uçtum
Yüreğinde imkansız aşkına kondum
Delileri kıskandırdım
Aşkı sana yakıştırdım
Aslında sen aşktın
...
Hayatım sana teşekkür
Sensiz geçen zamanlarım özür
Sadece bana gül yeter
Ben sen kadar eder
Sen bana yeter
Aşkarsın
...

09.11.2014

Hiç yorum yok: