23 Kasım 2014 Pazar

Efsun Hanım

 












 ksb


Efsun Hanım
Bu hayatı bana lütfeder misiniz
Gülen gözlerimin içinde
Deniz kıyılarına yürür müsünüz
Hayat çizgine uzanmış ellerimde
Mutluluğa yaşar mısınız
Size koşan adımlarımda
Geleceği birlikte güldürmeye var mısınız
Bize doğan tenimde
Bulutları sektirmek ister misiniz
Siz olan yüreğimde
Sonsuzu kıskandıracak kadar
Yürek yüreğe coşar mısınız
...
Niye yalan söyleyeyim
Ben çok ama daha sonsuz isterim
Seninle bir an a razıyken
Bir ömüre gün de her vakit ibadet ederim
Kısaca uzunca hayatca
Ben senin delicanınım
Seninle olmayan hayatları bile keşfetmeye hazırım
...
Çünkü gözlerinde kimsenin göremediği seni gördüm
Ki görünen sen olarak zaten hayata fazlaydın
Çünkü ellerinde kimsenin dokunamadığı sana dokundum
Ki dokunmaya izin verdiğin kadarıyla mutluluğun anlamıydın
Daha fazla uzatmayacağım
Dilimi harflerimi tutamayabilirim
Zaten tek bildiğim
Seni sevdiğim gülüşü hayatım
Bakışı nefesim dokunuşu yüreğim
...
Sebebimsin
...


23.11.2014

Hiç yorum yok: