2 Kasım 2014 Pazar

Gölgeni gördüm rüyamda





















Gölgeni gördüm rüyamda
Koşa yüreğe sarıldım
Ne kadar çok özlemişim
Ne kadar çok yüreklemişim
Gölgenle uyudum dün gece
Kokusunu yüreğime çeke içe
Uyurken izledim gölgeni
Yüreğimin derininde
Bir kere daha aşık oldum gölgene
Sabaha sarıla koklaya vardım
Kahvaltıyı yatağa yakıştırdım
Gölgene aşk tadı çay demledim
Ben yine kahve içtim
Merdivenleri heyecanla indik
Issız sokaklara tadımızı serpiştire serpiştire
Gölgenle elele denize yürüdük
Martılara süzüldük
Bütün gün gölgenle yaşadık
Kahveden rakıya bulaştık
Kırmızı gün batımına şerefe dedik
Gölgen üşüdü
Üzerine montumu sarıverdim
Kolumun sıcaklığını uzatıverdim
Gölgenle yaşadım tüm günü
Gece evine bıraktım
Ben yukarıya çıkmadım
Beni düşünsün
Bize karar versin diye
Onu yalnız bıraktım
...
Gölgen bile nefes
Gölgen bile hayat
Bana yüreğini uzat
Sensizliğinin
Kuru paslı ayazlarında yaşatma
En azından bir gülüşünü bırak bana
Onunla ısınayım nefes alayım
Niçin hala yaşadığımı anlayayım
Severim
...


02.11.2014

Hiç yorum yok: