3 Kasım 2014 Pazartesi

Tek gerçek sensin

















Tek gerçek sensin        
Yürüdüğüm sokaklar
Sensiz beni denize ulaştırmıyor
Girdiğim odalar
Sensiz beni nefes aldırmıyor
Oturduğum sohbetler
Sensiz beni harflerimde boğuyor
Dokunduğum insanlar
Sensiz beni karanlıklarda yakıyor
...
Tek gerçek sensin
Ne senden öncesi
Ne de senden sonrası
Beni yaşatmıyor
Nefesim sana kadar
Bakışım sana kadar
Dokunuşum sana kadar
Hayatım sana kadar
Sensiz her yer kan karası zifiri
Sensiz her nefes vurgun kırmızısı flu
Sensiz her gidiş hain mengene izleri
Sensiz her kalış dipsiz yürek zindanları
...
Tek gerçek sensin
Sensiz ben hayal bile olamıyorum
Sensiz ben insan bile olamıyorum
Sensiz ben adım bile atamıyorum
Ben sensizliği bilmiyorum
Öğrenmek istemiyorum
Sen kadar bilmek
Sen kadar öğrenmek
Sen kadar yaşamak istiyorum
Tek gerçek sensin
...


03.11.2014

Hiç yorum yok: