19 Kasım 2014 Çarşamba

Özlüyorum

 














Özlüyorum
be güzelim
Bakışının bana ben rengini
Ellerinin bana hayat çizgisini
Dalışlarının bana vurgun derinliğini
Yetilerinin bana güzel adımlarını
Teninin bana hayat nefesini
Yüreğinin bana aşk imkansızlığını
Özlüyorum
be yürek yazım
Ama bilirim
Güzel sözlerimi bile sana sunsam
Suskun kalırsın senliğinden
Güzel güzel baksam
Suskun kalırsın derinliğinden
Güzel güzel dokunsam
Suskun kalırsın asaletinden
Güzel güzel beklesem
Suskun kalırsın anlamından
Güzel güzel anlasam
Suskun kalırsın değerinden
Özlüyorum
be gülüşü hayatım
Bana attığın bir adımını
Gözlerime doğan güneş bakışlarını
Elime dokunan korlarını
Tenime yağan sonsuzluğunu
Kalbimi yürekleyen yüreğini
Özlüyorum
be bakışı imkansızım
Seni bir an bile
Sadece bir an bile nefeslemesem
Özlüyorum
Özleminle bile deliler gibi yaşıyorum
...
Özlemin bile hayat
...

19.11.2014

Hiç yorum yok: