3 Kasım 2012 Cumartesi

Dün aşıktım











ksb

Dün aşıktım
Bugün karışık
                    Yarın beklemesin
                    Bugün gelsin
Dün tekini severdim
Bugün çoğunu
                    Yarın beklemesin
                    Bugün gelsin
Ellerini gördüğümde
Yüreğini görürdüm
Gözlerini gördüğümde
Yüreğini görürdüm
                    Tenine dokunduğumda
                    Yüreğini görürdüm
                    Acılarına dokunduğumda
                    Yüreğini görürdüm
Yarın beklemesin
Bugün gelsin
                    Ellerine dokunduğumda
                    Hayatı bulurdum
                    Gözlerine daldığımda
                    Mavi derini yakalardım
Teninde yüzdüğümde
Yüreğine ulaşırdım
Acılarını kucakladığımda
Kendime eksilirdim
                    Yarın beklemesin
                    Bugün gelsin
Bilinmezliklerini bilirdim
Kaybolmuşluklarını bulurdum
Aklına gelmeyenleri getirirdim
Yüreğinin eksiklerini bütünlerdim
                    Yarın gelmesin
                    Bugün gelsin
Gözyaşlarında büyürdüm
Kahkahalarında çoğalırdım
Rüyalarında yaşardım
Nefes alışlarında doğardım
                    Dün aşıktım
                    Bugün karışık
Yarın beklemesin
Bugün gelsin
                    Dün tekini severdim
                    Bugün çoğunu
Ellerin
Ortasındayım
Gözlerin
Ortasındayım
                    Tenlerin
                    Ortasındayım
                    Acıların
                    Ortasındayım
Dün
Aşıktım
Bugün
Karışık
Dün
Tekini
Severdim
Bugün
Çoğunu
                    Ne
                    Kadar
                    Çok
                    Dokunursam
                    O
                    Kadar
                    Eksiğim
Dün
Aşıktım
Bugün
Dost
Sevgiliyim
                    Dün
                    Aşıktım
                    Bugün
                    Eksiğim


03.11.2012

Hiç yorum yok: