27 Ekim 2012 Cumartesi

Aynı sokaklarda yürüdük







ksb


Aynı sokaklarda yürüdük
Ayak izlerimizi görmeden
Aynı sahil kasabasında oturduk
Yakaladığımız huzuru bilmeden
                    Aynı kayan yıldıza dilek tuttuk
                    Birbirimize dokunmadan
                    Aynı dolunaya baktık
                    Gözlerimizi görmeden
Aynı sigarayı içimize çektik
Dumanlarını birbirine değdirmeden
Aynı rakıyı yudumladık
Birbirimizden geçmeden
                    Ben seni bilmeden
                    Sen beni bilmeden
                    Birbirimizi diledik
                    Yüreğimize dokunmadan
Aynı sıralarda oturduk
Aynı gecelerde yürüdük
Aynı anda aşık olduk
Birbirimizi bilmeden
                    Aynı acıları yaşadık
                    Aynı gözyaşlarını akıttık
                    Aynı yalnızlıkları yaşadık
                    Birbirimizi bilmeden
Aynı gündüzleri geceledik
Aynı sabahları kahveledik
Aynı geceleri rakıladık
Birbirimizi bilmeden
                    Ben seni bilmeden
                    Sen beni bilmeden
                    Birbirimizi diledik
                    Yüreğimize dokunmadan
Ben kamil olarak doğdum
Sen zeynep olarak doğdun
                    Kent sinemasının siyah mermerinden
                    Sen gündüz matinesinde kaydın
                    Ben gece suaresinde kaydım
Sen moda kadınlar plajında yüzdün
Ben seni bilmeden bomontiden izledim
                    Sen ıtır dan kır pidesi alırken
                    Ben önünden süreyye ya doğru yürüdüm
Sen reis den kırmızı rugan aldın
Ben reis den siyah rugan
                    Altıyol yuvarlağındaki beyaz eldivenli
                    Sizin arabaya geç derken
                    Arkanızdaki bizim arabaya dur dedi
Ben seni bilmeden
Sen beni bilmeden
Birbirimizi diledik
Yüreğimize dokunmadan
                    Ben ziverbeyden bindim sabaha karşı
                    Sen sahilden bindin akşam üzeri
                    Ben aşağıya doğru yürüdüm
                    Sen yukarıya doğru yürüdün
Onsekiz marttan mavi kayığı
Sen cuma aydınlığı kiraladın
Ben cumartesi alacası kiraladım
                    Sen zümküfülünü yerken
                    Ben otobüs durağında bekledim
Ben grup da arkadaşlarla otururken
Sen klup reşat da okul çayında dans ettin
                    Sen süreyya plajında kubbeye doğru yüzerken
                    Ben teksin plajında ahşapdan atladım
Sen feneryolu koru da saklandın
Ben ebe oldum seni bilmeden bulamadım
                    Ben
                    Seni
                    Bilmeden
Sen
Beni
Bilmeden
                    Birbirimizi
                    Diledik
Yüreğimize
Dokunmadan
                    Ben
                    Kızıltoprak
                    Sahilde
                    Tenekede
                    Midye
                    Pişirirken
Sen
Köhnenin
Önünde
Taş
Sektirdin
                    Ben
                    Fenerbahçe
                    De
                    Mayo
                    Kiralarken
Sen
Büfelerin
Yanında
Sosisli
Yedin
                    Ben
                    Çamlık
                    Da
                    Basket
                    Oynarken
Sen
Ağacın
Altındaki
Bankta
Oturdun
                    Ben
                    Seni
                    Bilmeden
Sen
Beni
Bilmeden
                    Birbirimizi
                    Diledik
Yüreğimize
Dokunmadan
                    Hala
                    Niye
                    Kavuşamadık


27.10.2012

Hiç yorum yok: