10 Kasım 2012 Cumartesi

Doğmamış çocuğa dokunmak gibi














ksb


Doğmamış çocuğa dokunmak gibi
Kimsenin duymadığı güzelliği dinlemek
                    İlk hüzünlenen sen
                    İlk kendinden geçen sen
                    İlk imkansızı dinleyen sen
                    İlk yüreğinden alkışlayan sen
Kimsenin görmediği kadını sevmek gibi
Bir Senin yüreğinden dökülenleri dinlemek
                    Aşkın yaşanmadığı ülkede
                    Delilerden beter aşkı yaşamak gibi
                    Sesinin imkansızlığında kaybolmak
Doğmamış çocuğa dokunmak gibi
Kimsenin duymadığı güzelliği dinlemek
                    İlk dalıp giden sen
                    İlk kendinle buluşan sen
                    İlk hayata dokunan sen
                    İlk yüreğinden alkışlayan sen
Kimsenin bilmediği anlamı bulmak gibi
Bir Senin biriktirdiklerini dinlemek
                    Dokunmanın yasaklandığı ülkede
                    Delilerden beter kendine dokunmak gibi
                    Sesinin büyüsünde yaşamak
Doğmamış çocuğa dokunmak gibi
Kimsenin duymadığı güzelliği dinlemek
                    İlk ağlayan sen
                    İlk dellenen sen
                    İlk keyiflenen sen
                    İlk yüreğinden alkışlayan sen
Kimsenin
Yaşamadığı 
Yüreği 
Hissetmek 
Gibi
                    Bir
                    Senin
                    Yüreğini
                    Dinlemek
Doğmamış
Çocuğa
Dokunmak
Gibi
                    Kimsenin
                    Duymadığı
                    Güzelliği
                    Dinlemek
İlk
Ben
İlk
Ben
İlk
Ben
                    İlk
                    Yüreğinden
                    Alkışlayan
                    Ben


10.11.2012

4 yorum:

Suya kapılanlar dedi ki...

İlk, ilk, ilk... ilk yorum yapan olmakla yetinelim biz de... Beğendim, imrendim, içlendim işte... Sevgiler güzel yüreğinize...

koto serdar bulgu dedi ki...

insan tanıdığı bir yürek için yazınca satırlarını daha çok seviyor. her zaman ilk yorum hatta uzun zamandır tek yorum dokunuşları sizden doğuyor. çok teşekkür ederim satırlarıma yüreğinizi eklediğiniz için...

Sibel Sağlam dedi ki...

Ben artık her doğum günümde bu şiirini okuyacağım. Yüreğime işleyen mısralarında "seni " hatırlayacağım. Sen unuttuğun zaman bile... Özlemle

koto serdar bulgu dedi ki...

bin kaç kendini bilmez kilometre aramıza kendini bıraktı diye, seni unutacaksam, unutayım... yaşadığımız ilklerin peşine ikincileri çokları ekledik diye, seni unutacaksam, unutayım... sen sin, beni bilirsin, yüreğimden yüreğini öperim, seni hayatıma mıhlarım...