20 Kasım 2012 Salı

Kimse kadar kimdim












ksb

Kimse kadar kimdim
Yüreğinde iz olana kadar
                     Mastürbasyondan zavallı idim
                     Teninde doğana kadar
Nefes alan sadece idim
Dudağında ben olana kadar
                     Mahallenin çıkmaz sokağı idim
                     Ellerinde sonsuzluğa sarılana kadar
Dünün yarının kucağında idim
Seni sevdiğim an a kadar
                     Hiçtim
                     Yüreğini içtim
                     Kendimden geçtim
                     Sana kadar geldim
                     Yerleştim
Üzerine battaniye oldum
Sabahına kahve oldum
İlk sigaranın dumanı oldum
Sende kaldım
Gidemedim
                     Kimse kadar kimdim
Kimliğimi
Yüreğinde
Unuttum
                     Kendimi
                     Yüreğinde
                     Buldum
Sendim
Bendim
Bizdim
                     Ütopyanın
                     Beta
                     Novasıyım
Yıldızı
Yüreğime
Aldım
                     Senin
                     İçin
                     Kaydırdım
Bizi
Diledim
                     Gittim
                     Bittim
Biz
Bitmeden
Hayatı
Bitirdim
                     Yeni
                     Hayatta
                     Sana
                     Kaldım
Yüksek
Kaldırım


20.11.2012







2 yorum:

Unknown dedi ki...

şiirini okudumm, sevdim.
yüksevkkaldırıma bende gittim
gittiğimi bilmeden gittim
o zamanlar yitiktim
yitik aşıklar diyarındaydım
bir kahve içtim,gittim
vapura bindim
ve yine
kargaların arasına korkuluk olarak girdim.

koto serdar bulgu dedi ki...

yorumunu okudum, yanıma aldım. bomonti de soluklandım. moda kadınlar plajına göz attım. eski günlerimizi koynuma aldım.