26 Kasım 2012 Pazartesi

çölün ortasında kuruyorum


















Çölün ortasında kuruyorum
Tek içmek istediğim sen
Derin uykuya dalıyorum
Tek uyanmak istediğim sen
                    Sahil kasbasına gidiyorum
                    Tek dönmek istediğim sen
                    Hayattan gitmek istiyorum
                    Tek kalmak istediğim sen
İnsanların içine bağırmak istiyorum
Tek susmak istediğim sen
İçimden geçenlere bakmak istemiyorum
Tek görmek istediğim sen
                    Dünü yarını istemiyorum
                    Tek bugünüm sen
                    Çıkmaz sokaklarda yaşıyorum
                    Tek gizli geçitim sen
Bir sigara yakıyorum
Tek içime çekmek istediğim sen
Bir duble rakı yudumluyorum
Tek içime akıp giden sen
                    Kör kuyularda kalıyorum
                    Tek alıp çıkaran sen
                    Dipsiz derinlerde yaşıyorum
                    Tek yanıma gelen sen
Su olup yolumu buluyorum
Tek ulaştığım sen
Dolunay olup aydınlanıyorum
Tek bana bakan sen
                    Çocuk olup ağlıyorum
                    Tek gözyaşım sen
                    Ana olup hamile kalıyorum
                    Tek doğurduğum sen
Sen
Dünya
Ben
Ay
                    Ben
                    Dünya
                    Sen
                    Ay
Yok
Yok
İkimiz
Bir
Dünya
Geriye
Kalan
Araf
                    Tek
                    Bildiğim
                    Sen
                    Neredesin
                    Sen
Ana
Olup
Hamile
Kalıyorum
                    Tek
                    Doğurduğum
                    Sen
Yüreğimde
Saklısın
Neredesin
Sen
                    Kurtsun


26.11.2012

3 yorum:

Suya kapılanlar dedi ki...

öte... araf... kurt?

koto serdar bulgu dedi ki...

çocuğun gözyaşı ile büyümüşün gözyaşının arasında gizlenen ve saklandığı yerden kendi isteği ile çıkmayanların ebe tarafından af hali...

Suya kapılanlar dedi ki...

ebe affetse de çıkmazlar bazen. kurtlar...

tebrikler,şiir zaten güzeldi,açıklama daha da "öte"... ilhamla...