21 Kasım 2012 Çarşamba

Yürek izin kaldı bakışlarımda








ksb

Yürek izin kaldı bakışlarımda
Nereye baksam önce sen
Yürek izin kaldı tenimde
Kime dokunsam önce sen
                    Yürek izin kaldı derinimde
                    Ne kadar dalsam önce sen
                    Yürek izin kaldı adımlarında
                    Nereye gitsem ulaştığım önce sen
Yürek izin kaldı hayallerimde
Gerçeğiyle buluşan ilk hayalim sen
Yürek izin kaldı kaçışlarımda
Nereye kaçsam ilk bulan sen
                    Yürek izin kaldı ellerimde
                    Her merhabamda ilk tokalaşan sen
                    Yürek izin kaldı kayıplarımda
                    Kimden yitsem ilk kayıbım sen
Denize açılan dar sokaklarda yürürken
Arkamda bıraktığım sen izlerinden bulunuyorum
Hayata açılan geniş yüreklere bakarken
Gözlerimin içine kozalanmış sen izlerinden yakalanıyorum
                    Açan güneşin ilk sıcaklığını içime alırken
                    Turuncunun içine saklanmış sen izleriyle aydınlanıyorum
                    Bütün dileklerimi yaşatan yıldızı izlerken
                    Ardında bıraktığı sen izleriyle doğuyorum
Kimsin
Bana
Bu
Satırları
Yazdırıyorsun
                    Gelmiş
                    Misin
                    Gitmiş
                    Misin
                    Gelecek
                    Misin
Ben
Ona
Yazdığımı
Yazıyorum
                    Yoksa
                    Sen
                    Daha
                    Gelmemiş
                    Misin
Geldiğinde
Bana
Bak
Yeter
O
Zaman
Bu
Satırlar
Senindir
                    Bakamazsan
                    Eğer
                    Bu
                    Satırlar
                    Onundur
Sen
Bilirsin
Ben
Zaten
Yaşadım
                    Geldiğinde
                    Bana
                    Bak
                    Yeter
                    O
                    Zaman
                    Bu
                    Satırlar
                    Senindir


21.11.2012

Hiç yorum yok: