21 Kasım 2012 Çarşamba

Sığamadım











ksb

Sığamadım
En derin bakışlara
Gidemedim
En yakın dokunuşlara
Kalamadım
En yakın yarınlara
Uçamadım
En alçak anlamlara
                    Kimdim
                    Beni anlamayanlara
                    Kimdin
                    Seni anlamayanlara
Bendim
Düne yarına kalmayan
Sendin
Yüreğime tenime armağan
Bendim
Sana sonuna kadar kalan
                    Kıyamadım
                    En yakın bakışlara
                    Anlatamadım
                    En yakın duruşlara
                    Görünemedim
                    En yakın dokuinuşlara
                    Bilinemedim
                    En yakın acılara
Sendin
En derin bakışım
Sendin
En kendi dokunuşum
Sendin
En yürekli oluşum
Sendin
En anlamlı doğuşum
                    Bendim
                    En yakınlarında ölen
                    Bendim
                    En yakınlarında yanan
                    Bendim
                    En yakınlarında kaybolan
                    Bendim
                    En yakınlarında tutuklanan
Sendin
Beni
Bana
Sunan
Sendin
Beni
Hayata
Eken
                    Sendin
                    Beni
                    Kucağında
                    Büyüten
                    Sendin
                    Beni
                    Hiçlikten
                    Yücelten
Bendim
Gitmek
İçin
Kalkan
Sendin
Beni
Yüreğine
Oturtan
Kaldım
                    Ben
                    Sana
                    Kaldım
                    Hayata
                    El
                    Salladım
Kime
Ne


20.11.2012

Hiç yorum yok: