10 Eylül 2011 Cumartesi

Sensiz yaşadım








ksb


Sensiz yaşadım
Ama seninle doyasıya yaşadım
                    Başka kadınları sevdim
                    Ama seni delicesine sevdim
Başka tenlere dokundum
Ama senin teninde doğdum
                    Başka gözlere daldım
                    Ama senin gözlerinde kaldım
Başka yüreklere girdim
Ama senin yüreğinde büyüdüm
                    Başkalarının yanında uyudum
                    Ama senin yanında seyrine mıhlandım
Başkalarının hayali oldum
Ama senin gerçeğinim
                    Seninle nefesim yuvarlakta
                    Seninle adımlarım sokaklarda
                    Seninle düşüncelerim hayatta
                    Seninle kelimelerim sonsuzda
                    Seninle satırlarım uzayda
                    Seninleyim
                    Seninim
Odamın sen aydınlığında
Kanepemin sen dokunuşunda
Balkonumun sen kokusunda
Merdivenlerimin sen gelişlerinde
Sonsuza kadar yaşarım
                    Ne sahil kasabası
                    Ne de denizde sektirilen taşlar
                    İflah olmaz güzelliğine yaklaşamaz
Gözyaşlarını kendime aldım
Kahkahaları sana bıraktım
Bilinmezlerini toprağa gömdüm
Bilmek istediklerini kucağına bıraktım
Eksik kaldıklarını itina ile topladım
Bütünü sevecenlikle yüreğine bıraktım
                    Artık
                    Bütünüz
Taa
Ki
Denen
Zamanı
Düşünmüyorum
                    İstediği
                    Zaman
                    Gelsin
Gelene
Kadar
Biz
Bizi
Yaşarız
                    Aşkımızı
                    Soluk
                    Yaparız
Hayatı
Ardımızda
Bırakıp
Birlikte
Büyürüz
Çoğalırız
                    Seninleyim
                    Seninim
Anım
Ansın
Anız
Hayatı
Aşk
Yaparız
                    Başka
                    Kadınları
                    Sevdim
Ama
Seni
Delicesine
Sevdim

10.09.2011

Hiç yorum yok: