24 Eylül 2011 Cumartesi

Gün doğmadan














ksb

Gün doğmadan
Ben doğdum
Akşam olmadan
Sen geldin
İngalarımız öpüştü
Taytaylarımız birbirine düştü
                    Mamalarımızı paylaştık
                    İlk senin adını söyledim
                    İlk kendi adımı senden duydum
Yürek yazımız olduk
Hayatın karşısına kurulduk
Alfabeyi birlikte öğrendik
Müsamerede birlikte oynadık
                    Sevdik
                    Paylaştık
                    Büyüdük
                    Aşkımızı büyüttük
Herşeyi seninle öğrendim
Gülmeyi ağlamayı
Gitmeyi gelmeyi
Sevmeyi düşünmeyi
Hayatım sen kadar
Hayat sen kadar
                    İyilikleri kötülükleri birlikte yaşadık
                    Hayatın çıkmazlarında birlikte kaybolduk
                    Deniz kıyısında birlikte bulunduk
Sen kadar hayat
Ben kadar hayat
Biz kadar hayat
                    Gözümüz yüreğimiz başkasını görmedi
                    Tenimiz elimiz başkasına dokunmadı
Senin kadar bildim
Senin kadar sevdim
Sen kadar büyüdüm
                    Bütün kasabalara birlikte gittik
                    Kumsallara ayaklarımızı bıraktık
                    Şehire birlikte döndük
Her gidişim sen
Her dönüşüm sen
                    Yatağım senin boyunda
                    Odam senin kokunda
                    Evim senin tadında
                    Merdivenlerim senin izinde
                    Hayat senin yüzünde
Kimseleri
Bilmedim
Kimseleri
Tanımadım
                    Fotoğraf
                    Albümlerimde
                    Hep
                    Sen
Hatıralarımda
Hep
Sen
                    Bildiklerim
                    Hep
                    Sen
Sen
Kadarım
Ben
Kadarım
Biz
Kadarım
                    Başlangıçım
                    Sen
Dün
Gittin
Dün
Öldüm
Bugün
Doğdum
                    Bütün
                    Bildiklerim
                    Sen
                    De
                    Kaldı
Hiç
Bana
Kaldı
                    Kimsesiz
                    Kaldım
Dünyaya
Sığamadım
                    Tenim
                    Kayboldu
Yüreğim
Uf
Oldu
                    Sen
                    Mutlu
                    Ol
Ben
Bakacağım
                    Yeniden
                    Görmesini
                    Öğreneciğim
Ama
Sen
Mutlu
Ol

24.09.2011

Hiç yorum yok: