9 Eylül 2011 Cuma

Aşkın







ksb


Aşkın
A saniyesinden
K son anına kadar
Ş de yaşananların
Tadını sonuna kadar
Yaşamanın sonsuzluğunda
Büyüdüm güzelleştim
                    Kadınımdan hayat yaptım
                    Rüyalarını odamda sakladım
Özenle okşayıp gerçeklerini buldum
Gözleriyle dünyayı döndürdüm
Teninde hayatın hasatına dokundum
                    Yüreğinde kendimi ağırladım
                    Aşk boyunca seyrine daldım
Onunla ağladım
Onunla hastalandım
Onunla büyüdüm
Düzenler yuvarlağına sığmaz oldum
                    Gözyaşları kanım oldu
                    Kahkahaları umudum oldu
Bir bakışı uğruna
En derindeki inciyi çıkardım
Güzelim gerdanına armağan ettim
                    Bir hayali uğruna
                    Bulutların anlamına ulaştım
                    Gerçek hallerini kucağına bıraktım
Her gün sevdim
Ne dünden az ne de yarından
                    Güzeldi
                    Sevdikçe daha da güzelleşti
Hayatın imkansızı oldu
Hayatın imkansızı
Benim gerçeğim
                    Sevdikçe ben de güzelleştim
                    Birbirine armağan iki yüreğin
                    Keyiflerinde yaşadık
                    Birbirimizi bulmanın
                    Anlamında çoğaldık
Onu gördüğüm gün doğdum
Ondan ayrıldığım gün öldüm
                    Bu kaçıncı ölüşüm
                    Bütün doğuşlarıma inat
Sendin
Bendim
Bizdik
Yine
Bitirdik
                    Olsun
Hayatımın
Değerlisi
Mutluluklara
Konsun
                    Birbirimizden
                    Öğrendiklerimiz
                    Yeni
                    Aşklarımızın
                    Alfabesi
                    Olsun
Her
Aşkın
Teni
Başka
Yüreği
Başka
                    Ne
                    Az
                    Ne
                    De
                    Fazla
                    Geldiği
                    Gibi
                    Yaşa
Gittiği
Gibi
Öl
                    Yeniden
                    Doğ
Yüreğini
Bekletme
Bittiği
Yerde
Kalma
                    Dünya
                    Sana
                    Kalmaz
Sen
De
Kalma
                    Yaşa
Aşk
Ölmez
Suret
Değiştirir


09.09.2011

Hiç yorum yok: