6 Eylül 2011 Salı

Girilmeyen sokakların


















ksb



Girilmeyen sokakların
Yanmayan lambasının altında
Gölgesiz büyüdüm
                    Gazoz kapaklarını
                    Ayaklarımda sektirdim
Kendimle konuştum
Kendimle yürüdüm
                    Çalınmayan zillere
                    Parmak izimi bıraktım
Okunmayan kitaplara
Gözlerimi dokundurdum
                    Gidilmeyecek yerlere gittim
                    Kalınmayacak yerlerde kaldım
Ülkelere parçalanmış tenlerin
Bütün haliyle seviştim
                    Yollara serpiştirilmiş yüreklerin
                    Hepsini itina ile topladım
                    Kendine bırakıp gittim
Tozlu rafların arkasındaki
Gizli bölmeye saklanmış
Aşkı bulup çıkardım
Tenimle üfledim
Yüreğimle sildim
Hayat öpücüğüyle uyandırdım
Bir daha uyumadım
                    Uykum
                    Sakinliğim
                    Zamanım
                    Kendim
                    Aşkın arkasında kaldı
                    Ben aşka kaldım
Dört yapraklı yoncalara
Sevmiyor diye başladım
                    Teslim oldum
                    Bilmediğim yerlerime kadar
Sonuna kadar herşeyi unuttum
Bildiğim yerlere kadar
                    Tek
                    Ülkem
                    Tek
                    Şehirim
                    Tek
                    Mahallem
                    Tek
                    Sokağım
                    Aşk oldu
Yüreğim doldu taştı
Sevdiğim boğuldu
                    Beni bu kadar sevme
                    Beni bu kadar anlama
                    Sözleri kulağımı kanattı
Durmadım sevdim
Vurgunsa vurgun
Gözyaşıysa sağanak
Hiç durmadan koştum
Aşk ile elele
Taa ki
Yere yığılma anına kadar
                    Yığıldım
                    Yılmadım
Yürek yüreğe koştum
Ten tene yığıldım
Birlikte kalktık
Birlikte ayrıldık
                    Gözyaşlarımızı takip edenler
                    Bizi beni seni bulamadı
Belirsiz süre tedavülden kalktık
Eninde sonunda sokağa çıktık
                    Akıllanmadık
                    Bir daha
                    Çok daha
                    Yığıldık kalktık
Her seferinde son dedik
Her seferinde ilk dedik
Ne ilk ne de sondu
Aşktı
                    Bitmek bilmek yüreğin
                    Hızlı koşucusu aşk
Aşklarımı ayırdım
Çocuklarını ayıran ana babalar gibi
                    Ama
                    Eninde
                    Başında
                    Hepsi
                    Aşktı
Tıpkı
Çocuklar
Gibi
                    Ondan
                    Sonra
                    Kimseyi
                    Sevemezsin
                    Dediler
Onu
Onun
Kadar
Seni
Senin
Kadar
Sevdim
Dedim
                    Yığıldım
                    Kalktım
                    Yığıldım
                    Kalktım
                    Yine
                    Yığlırım
                    Yine
                    Kalkarım
Aşkın
Resmi
Geçitinde
Hem
Kortejdeyim
Hem
Tribünde
                    Gün
                    Gelir
                    Gider
Hayat
Gelir
Gider
                    Ben
                    Gelirim
                    Giderim
Bin
Kere
Yığılsam
Binbire
İlk
Gibi
Koşarım
                    Yığılırım
                    Yine
                    Koşarım
Aşk
Soluktur
                    Gerisi
                    Tek
                    Dişi
                    Kalmış
                    Umuttur

06.09.2011

Hiç yorum yok: