1 Eylül 2011 Perşembe

Yalnızlığın dikenli tellerine









by GG


Yalnızlığın dikenli tellerine
Takılan insanların
Kanattığı yüreğinde
Büyüttüğün dokunuşların
Sana kalan acılarında
Kendinden kopan her parçada
Yeni yalnızlıklar var
                    Ne kadar büyüsen
                    Ne kadar yeter desen
                    Her zaman aradan sızan
                    Insanlar var
Yeniden inandıran
Yeniden yola çıkartan
Tenini serpiştirdiğin odalarda
Terini bıraktığın çarşaflarda
Her gün her gece
Biraz daha biterken
Bitmek bilmeyen yalnızlığın
Uçsuz bucaksızlığında
Ikamet eden bir ben var
                    Şelalenin uğultusunu bastıran
                    Damla şıplarında
                    Içine düşen insanların
                    Yürek bozucu sesleri var
Hiç bir sahil kasabasına
Sığdıramadığın bedenin
Hiç bir iskeleden
Denize atamadığın yüreğin
Kalabalığın alabalığında
Gözleri alan bakışların
Etrafına toplanan
Bakışlarından içeri dalan
Kendine gelene kadar
Senden beslenen
Fişini çekip giden
Şarjı bittiğinde
Tekrar gelip bağlanan
Nefes alanlar var
                    O kadar mı
                    Sonsuz gözüküyorum
                    O kadar mı
                    Hiç gözüküyorum
Eninde sonunda
Bir insanım
Etim butum belli
Yemeye kalksan doyurmam
Olsa olsa birkaç pirzola
Yıllardır bitemeyen
Koto pirzolası
                    Hiç deri bir kemik kaldım
                    Yine de benimle doyacak kadar
                    Hayatın açlığı var
Kendime
Kadar
Çıktığım
Yolda
Her
Sokakta
Her
Odada
                    Tenime
                    Yüreğime
                    Takılan
                    Her
                    Parçada
Kala
Kala
Azar
Azar
Biterken
                    Kendime
                    Gidecek
                    Gücüm
                    Tükenirken
Yalnızlığın
Içinde
Koşar
Adımların
Yüreğime
Yüreğime
Çarparken
                    Hangi
                    Köşede
                    Soluklanacağım
Hangi
Diyarda
Yalnızlığın
Tadını
Çıkaracağım
                    Sen
                    Bize
                    Lazımsın
                    Bakışlarında
Sen
Bizim
Için
Önemlisin
Ilizyonlarında
                    Bana
                    Kalan
                    Kendimin
                    Yırtık
                    Pırtığında
Elimde
Iplik
Iğne
Kendimi
Tekrardan
Dikişlerimde
                    Yamalı
                    Ben
                    Var
Kendim
Var
                    Iyi
                    Ki
                    Var

01.09.2011

Hiç yorum yok: