3 Eylül 2011 Cumartesi

Kıyıya uzanmış kayaların















Kıyıya uzanmış kayaların
Tenini okşayan dalgaların
Seyrine dalan martıların
Yanında soluklanırken
                    Adalara kayan gözlerimden
                    Bir damla düştü üşüttü
Ufukta kaybolan dokunuşlarımın
Tentesi altında
Düşlerime yollar düştü
                    Bit pazarı paylaşımlarımın
                    Naftalinle buluşan anlayışlarımın
                    Tavan arası yaşantısında
                    Açılmamış mektuplar bulundu
                    Yazılmamış mektupların solunda
Sözden önce harfler yayıldı
Yayıldıkça birikti
Biriktikçe yayıldı
                    Bütün harfler biraraya geldiğinde
                    Alfabe olacağına hayat oldu
                    Açılmamış mektupların arasına katıldı
Kaç tane harfim yüreklere dokundu
Kaç tane kelimem anlamına kavuştu
Harf gevezesi oldum
Kendim yazdım kendim okudum
                    Bana bir harf öğretenin
                    Kırk yıl kölesi olanlar öldü
                    Her şeyi bilenler uzun ömürlü oldu
Harflerim anlamlarından aktı
Toprakla buluştu
Cümle kokusu yayıldı yuvarlağa
Kimsenin duymadığı hissetmediği
                    Herkes alması gereken kadar geldi
                    Aldığı kadar gitti
Uzun cümlelerin sonunda
Elimde kalmayan harfin yalnızlığında
Hayat dalgaları
Tenimi okşamıyor
Martılar seyrime dalmıyor
                    Ben
                    Dalıyorum
                    Yalnızlığın
                    Vurgunsuz
                    Haline
Ne
Kadar
Çoksan
O
Kadar
Hiçsin
Yazısının
Altında
Hatıra
Fotoğrafı
Çektiriyorum
                    Yalnızlığıma
                    Asıyorum
Dünyaya
El
Sallıyorum
                    Topuğumla
                    Uzaklara
                    Vuruyorum
Vurgunsuz
Yalnızlığımın
Taptaze
Kokusunu
Yüreğime
Çekiyorum
                    Çektirip
                    Gidiyorum


03.09.2011

Hiç yorum yok: