28 Ocak 2011 Cuma

Ekilmemiş topraklarda












 by GG


Ekilmemiş topraklarda
Kendinden çıkan dokunuşlarda
Hesapsız kitapsız yarınsız
Bakışlarda
                    Gidilmemiş yerlerin
                    Ayak izsizliğinde
                    Sisli geceyi yaran
                    Aydınlık gözlerde
Kendini görmenin
Aynasında
Bir bakış mesafesinin
Sonsuzluğunda
                    Kum taneleri cebimde
                    Yutmuşum kumsalı
                    Derin nefesimle
                    Yutmuşum hayatı
                    Derin yüreğimle
Koştum bahçeye
Otları yedim
Çıkardım
                    Çıkartma gemisinin
                    Kıyıya vuran kapağının
                    Yalnızlığında
                    Kurşunlandım
Süzgeç oldum
Kendini akıtan
Bitene kadar
Gidene kadar
Aktım
                    Deliklerimden sızan ışıklarla
                    Yüreklerin mesafesini aldım
                    Toplayamadım çıkardım
Çık
Çık
Oldum
Hayattan
                    Git
                    Git
                    Oldum
                    Yedi
                    Verenden
Birine
Varmadım
Bir
E
Vardım
                    Olmayan
                    Kapımı
                    Kapattım
Bitmeyen
Yarama
Tuz
Bastım
                    Erik
                    Bandım
                    Yedim
Tansiyonum
Çıktı
Ben
Çıkamadım
                    Burda
                    Kaldım
El
Sallamadım
Salamura

28.01.2011

Hiç yorum yok: