28 Ocak 2011 Cuma

Nedenimsin


















by GG

 
Nedenimsin
Aşka inanmaya
Nefesimsin
Hayatı yaşamaya
Bildiklerimsin
Dünyayı anlamaya
Sevdiğimsin
Kışın ortasına çiçeklerimi açmaya
Kucağımsın
Yitirdiklerimi canlandırmaya
Anlamımsın
Kendimi bulmaya
Imkansızımsın
                    Sen h ben o
                    Iki biz
                    Hayatın kurumaktan kurtaran
                    Ikimiz
Teninde kaybolurum
Gözlerinde bulunurum
Gözyaşlarında boğulurum
Kahkahalarında soluk bulurum
Dalıp gidişlerinde vurgun olurum
Bana bakışlarında sonsuzluğum
                    Bir sen bir ben
                    Biz hayat
                    Gerisi teferruat
                    Sevgimiz hayata serenat
Dudaklarında buldum
Hayatın ilk meyvesini
Yüreğinde buldum
Sebebi ziyaretimi
Senin içinden
Senin kucağına doğdum
                    Seninle beslendim
                    Seninle tay tayladım
                    Seninle öğrendim
                    Seninle büyüdüm
Sanadır bütün harflerim
Sanadır hayata eklediklerim
                    Seninle
                    Doğdum
                    Seninle
                    Büyüdüm
                    Seninle
                    Aşkı
                    Öğrendim
Sanadır
Ben
Hayatadır
Biz
                    Yaşayalım
                    Bitene
                    Kadar
                    Bittiğinde
                    Yine
                    Sen
Bana
Kalan
Sensizlik
Bile
Bütün
                    Bütüne
                    Varalım
                    Anlamını
                    Yaşayalım
                    Dune
                    Yarına
                    Bakmayalım
Anımızın
Anlamını
Sevesiye
Yaşayalım
                    Biter
                    Mi
                    Diye
                    Düşüneceğimize
                    Anımızı
                    Sonuna
                    Kadar
                    Yaşayalım
Sen
Ben
Biz
Gerisi
Silik
Bir
Iz
                    Bizi
                    Yaşayalım
                    Yüreğimize
                    Mıhlayalım
Biterse
Bitsin
Yaşattıkları
Hayatımız
                    Her
                    Ilişkinin
                    Bir
                    Ömrü
                    Var
Hayatın
Ömrü
Biz
                    Öperim

28.01.2011

Hiç yorum yok: