18 Ocak 2011 Salı

Bir çift











ksb


 Bir çift
Göz sütyeni buldum
Ayak bileği kaşkolunun
Yanında
Odamın
Hayata kapalı
Köşesinde
Çalmadığım kasetleri geçince
Unuttuğum günlerin kıyısında
Biriktirdiklerimin cazibesine
Kapılanların kızgınlığında
                    Yürüdüm
                    Bir yalın bir postal
                    Yürek gözlüğü takanların
                    Soğuk kışlarında soluklandım
                    Yüreğimden çıkan dumanın ıssızlığında
Baş parmağım
Bir dudağı tanıdığında
Derinde bekleyen cd nin
Çağırdığı duygularda
Bir ona bir bana
Bir bize nefeslerinde
                    Hayatlı maarifin
                    Eksik sayfalarında
                    Koparmaya kıyamadığım
                    Saklananlarında
Geceleri gündüzle buluşturmaya
Kıyamadığım
Gündüzleri geceyle buluşturmaya
Kıyamadığım
Saniyenin ilerlemesine engel olamadığım
Dokunuşlarda büyüdüm
Ten canavarlarıyla yaşlandım
                    Bir nefese kucak
                    Bir kıvrıma uzak
                    Rakılı buluşmalarda
Yaşlandım
Yaş aldım
Kuru kaldım
                    Sağanak saatinde
                    Kuytuda kaldım
Odama mahkum
Büyüdüm
                    Gizli
                    Gizli
                    Anladım
Sızılı
Sızılı
Öğrendim
                    Eksik
                    Fazla
                    Gittim
Geldim
Bekledim
Kaçırdım
                    Yaş
                    Aldım
                    Hayattan
                    Veresiye
Verenay
Oldum
Köşelerin
Içlerinde
                    Için
                    Için
                    Soluk
Için
Için
Yangın
Zamanlarında
Yaşlandım
                    Dış
                    Bedenine
                    Uzak
Yüreğine
Mutedil
Uzandım
Uz
Oldum
                    Uflarda
                    Büyüdüm
Yıllar
Aldım
Hayattan
Veresiye
                    Biriktirmedim
                    Hepsini
                    Harcadım
Eskitmedim
Taze
Taze
Harcadım
                    Harcayın

18.01.2011

Hiç yorum yok: