23 Ocak 2011 Pazar

Sadece











ksb

Sadece
Karayı aydınlatan
Deniz feneri gibiyim
Dalgaların sohbetine uzak
Deniz kokusuna hasret
                    Beş yapraklı yoncanın
                    Görünmeyen yaprağı gibiyim
                    Dördüncü yaprağın altında
                    Bilinmeden şans getiren
                    Görünmeyen derinlerdeyim
Bıkkınsız dinleyişlerimin
Imkansız anlayışlarımın
Sessiz kahkahalarımın
Uçsuz kucaklayışlarımın
Düzenler yuvarlağında
Son kullanma tarihi geçmiş
Tedavülden kalkmış
                    Yaşıyorum
                    Ağaçların gölgesi
                    Bedenime denk gelmiyor
                    Sağanaklar
                    Kurumuş tenimi nemlendirmiyor
                    Göz yaşlarım
                    Hiç bir güneşle kurumuyor
Yaşıyorum
Isimsiz biçimsiz
Nüfus kağıdıma
Adımı yazmamışlar
Iyi hal kağıdım geçersiz
Tek yüreğim cezalı
Sevişmeler hummalı
Adımlarım tutuklu
                    Gidiyorum
                    Yerinde saymalı
                    Kalıyorum
                    Gitmeye yasaklı
Bitmiyor
                    Tek
                    Kolu
                    Örülmemiş
                    Kazak
                    Gibi
Çifti
Üretilmemiş
Ayakkabı
Gibi
                    Yerin
                    Altındaki
                    Tepe
                    Gibi
Gibiyim
Belkiyim
                    Düşmeden
                    Hatırlanmayan
                    Diz
                    Gibiyim
Kanamadan
Hatırlanmayan
Rh
Gibiyim
                    Suretim
                    Yok
Sesim
Kulaksız
Dokunuşum
Tensiz
Yürüyüşüm
Yolsuz
                    Sevgi
                    Yolsuzluğunda
                    Gözü
                    Siyah
                    Bantlıyım
Belkiyim
Belkilerin
Ortasında
Sankiyim
Sankilerin
Insanlığında
                    Bir
                    Köşenin
                    Köşesinde
                    Yuvarlağım
Yuvarlana
Yuvarlana
Koşuyorum
                    Bayrak
                    Elimde
                    Kalıyor
Hiç
Durmadan
Koşuyorum
Teslim
Edemiyorum
                    Teslim
                    Oluyorum
Kendime
Uzanıyorum
Samanlığın
Sarısında
Seyran
Olmuyor
                    Yalnızlığa
                    Hiç
                    Bir
                    Kuş
                    Konmuyor
Kanatsız
Kuşun
Ayaklarıyım
Uçuramıyorum
Sadece
Yürütüyorum
Yakalanıyorum
                    Af
                    Gereksiz
Suç
Kendim
Cezam
Kendime
Kalmak
Ödül
Kendim
Olmak
                    En
                    Güzel
                    Cezanın
                    Ödülüne
                    Kavuştuğumda
                    Hayat

23.01.2011

Hiç yorum yok: