10 Ocak 2011 Pazartesi

Sen yavaşsın











 
Sen yavaşsın
Ben hızlı
Sen kalıcısın
Ben gidici
                    Sen anlatırsın
                    Ben dinlerim
                    Sen sonsuzsun
                    Ben ölümlüyüm
Sen hesaplarsın
Ben hesapsız
                    Sen
                    Gitmediği yere kadar
                    Gitsin istersin
                    Ben
                    Gittiği yere kadar
Sen bilinmezsin
Ben aleni
                    Sen
                    Derinlerinden çıkarttırmayı
                    Seversin
                    Ben
                    Orta yerde sereserpe
Sen programlısın
Ben sürprizli
Sen
Saati kurarsın
Ben saatsiz
                    Sen az iç dersin
                    Ben az ile yetinmem
Sen
Herşeyi bilirsin
Ben
Bildiklerimi unuturum
                    Sen
                    Benimle bütün olursun
                    Ben kendimle
Sen
Beni ölesiye seversin
Ben
Seni sevgimiz yaşasıya
                    Sen
                    Kimseleri sevmediğin kadar
                    Beni seversin
                    Ben
                    Seni sevdiğim kadar
Sen
Geçmişinle birlikte
Koynuma girersin
Ben seninle birlikte
                    Sen geleceği istersin
                    Ben bugünle yetinirim
Sen
Konuşmadan anlaşılmak istersin
Ben
Konuştuğumda anlaşılmak
                    Sen
                    Teslim olmazsın
                    Ben sana ait
Sen evlenmek istersin
Ben seni sevmek
Sen sevilmek istersin
Ben seni severim
                    Sen
                    Beni
                    Bu
                    Kadar
                    Sevme
                    Dersin
Sen
Çiçek
Istersin
Ben
Hep
Alırım
Beni
Şımartma
Dersin
                    Hep
                    Alınan
                    Çiçeklerin
                    Kokusu
                    Sana
                    Dokunmaz
                    Olur
Duygusal
Bir
Erkek
Istersin
Şiirler
Yazarım
Çiçeklerin
Kokusuna
                    Biraz
                    Da
                    Gerçekleri
                    Gör
                    Dersin
Sen
Bana
Yetersin
Ben
Sana
Yetişemem
                    Sen
                    Çocuk
                    Istersin
                    Benim
                    Çocuğumda
                    Sensin
Sen
Kimseleri
Sevmediğin
Kadar
Beni
Seversin
                    Ben
                    Seni
                    Sevdiğim
                    Kadar
Sen
Ölümsüzsün
                    Ben
                    Fani

10.01.2011

Hiç yorum yok: