24 Ocak 2011 Pazartesi

Ani










ksb

 
Ani
Den
Sev
İş
Tiler
                    Gecenin gölgesinde
                    Dolunaydan avizenin serzenişinde
                    Uç oldular
                    Tenlerin avucunda
                    Suç oldular
                    Sevgisiz gecelerin orucunda
Git oldular
Gel
Diler
Yıldızların salıncağında
                    Ben geldim
                    Sen geldin
                    Dünyaya
                    Hiç açmamış baharların kokusunda
Büyüdüm
Büyüdün
Nefessiz akşam altlarının
Tenhalarında
                    Suç olduk
                    Sevdik
                    Kimsesiz kaldık
                    Sen ve benin yüreğinde
                    İki kişilik gecelerin
                    Sen ve benlerinde
Büyüdük
Suç olduk sevgisizliğe
Güç olduk umutlara
Ömrümüzün yettiğince
Yettik yetindik
                    Büyüdük
                    İlişkimiz yaşlandı
                    Birlikte toprağa verdik
                    Başucunda
                    Sen ve ben
                    Gözyaşlarında ayrıldık
Ayrı
Ayrı büyüdük
Sen sokağında
Ben kıyımda
                    Sahilde karşılaştık
                    Kucaklaştık
Senin yanında sevdiğin
Benim yanımda sevdiğim
Küçüklüğünü bilirim
Dedin dedim
                    Birlikte büyüdük
                    Ayrı ayrı büyüdük
                    Birbirimize büyüdük
Şimdi
Yanımda benim sevdiğim
Senin yanında senin sevdiğin
                    Teşekkür
                    Ederim
                    Sevmeyi
                    Öğrettiğin
                    İçin
                    Dedik
Kucaklaştık
Başka
Ellerle
Elele
Uzaklaştık
                    Senden
                    Sonra
                    Kimseleri
                    O
                    Kadar
                    Sevemezsin
                    Dedi
                    Sevdiğim
Bugün
Benden
Ayrıldı
                    Sensiz
                    Onsuz
                    Kaldım
Gözlerimi
Kapadım
                    Tebessüm
24.01.2011

Hiç yorum yok: