21 Ocak 2011 Cuma

Gündüzün














ksb


 
Gündüzün
Geceye kavuşması gibi
Yağmurun
Toprakla buluşması gibi
Nehirin
Okyanusla birlikte büyümesi gibi
Rakının
Beyaz peynirle kavunun kokusuna karışması gibi
Dalların
Ilk çiçeklerini hayata açması gibi
Spermin
Dünyaya eklenmek için koşturması gibi
Özgürlüğün
Demir parmaklıklar tutulmadan anlaşılması gibi
Dostluğun
Kaybedilmeden değerini bulması gibi
Sevginin
Kurtarılmaya muhtaç olmadan yaşanması gibi
Aynanın
Karşısında kendini görebilmek gibi
Hayatın
Her satırına kendi harflerini yazmak gibi
Gibi gibi geldin hayatıma
                    Hayatım oldun
                    Eksiklerimi bütününe kavuşturdun
                    Bilinmezlerimi anlamla buluşturdun
                    Kimseleri tutamayan ellerimi
                    Ellerinde büyüttün
                    Hiç bir tene içini dökemeyen bedenimin
                    Sırdaşı oldun
                    Uykusuz gecelerimin
                    Masalı oldun
                    Kahvaltısız sabahlarıma inat
                    Her günüme pazar kahvaltısı yaşattın
Ben oldum
Sen oldum
Biz oldum
Gözlerine dalmak uğruna
Özgürlüğümü bıraktım
Teninde bir iz olmak uğruna
Tenimden soyundum
Yüreğinde soluk almak uğruna
Hayatımı armağan ettim
                    Kendimi
                    Terk
                    Ettim
                    Sana
                    Teslim
                    Oldum
Gidişlerim
Gelişlerim
Sana
Ulaştı
                    Dalışlarım
                    Vurgunlarım
                    Seninle
                    Soluklandı
Hayallerim
Gerçeklerim
Yüreğine
Yazıldı
                    Dokunuşlarım
                    Tenim
                    Bedenine
                    Mıhlandı
Nefezsiz
Kalışlarım
Dudaklarında
Canlandı
                    Kızgınlıklarım
                    Kırgınlıklarım
                    Seninle
                    Anlamını
                    Buldu
Ben
Yokum
Sen
Varsın
Sen
Yoksun
Biz
Varız
                    Hayatı
                    Ardımda
                    Bıraktım
Önümde
Yanımda
Içimde
Sen
                    Kimsin
                    Sen

21.01.2011

Hiç yorum yok: