1 Mart 2010 Pazartesi

Kırmızı kıyının

Kırmızı kıyının
Çakıl taşlarında
Unuttuğum anıların
Denize karıştığı anda
Şehre gece düştü
                    Durgun sokakların
                    Sessiz gölgelerinde
                    Düğümlenen bakışların
                    Rakı yudumlarında
Boğulan tenlerin
Güneşe ulaşma terlerinde
Yastık kılıfında
Saklanan dünlerin
Kıyıya vuran
Dalgalarında
                    Tek tek biriken
                    Geçmiş dokunuşların
                    Toplanma taşlarında
Hayattan seken
Paylaşılanların
Doğum sancıları
Büyüdü
Büyüdü
Adam oldu
Kayboldu
                    Büyüdük bilmeden
                    Sevdik anlamadan
                    Dokunduk tatmadan
Yaşlı çarşaflara
Saklanan tenlerin
Ten dolaplarında
Unutulanların
Kırışıklarında uyandım
Rakı aydınlığı gecelerinde
Soluklandım
Kendime kaldım
                    Kalabalığın soğuğunda
                    Ayaz avaz gidişlerin
                    Başlayıp bitenlerin
                    Bitmeden başlayanların
                    Kucağında büyüdüm
Misket
Kavanozunda
En
Sevdiğim
Misketimi
Bulamadım
                    Topaçın
                    Ipiyle
                    Saçlarımı
                    Topladım
Aynadaki
Bene
Dumanı
Üfledim
Üf
Üf
Oldum
                    Pofuduk
                    Tenler
                    Çarşafında
                    Asılı
                    Kaldım
Hayata
Pul
Yapıştırdım
Iadesiz
Taahhütsüz
Yolladım


01.03.2010

Hiç yorum yok: