12 Mart 2010 Cuma

Kahve kıvamında



Kahve kıvamında
Dokunuşlar istemiyorum
Sigara yasağında
Sevişmeler istemiyorum
                    Rakı aymazlığında
                    Katlanışlar istemiyorum
                    Yalnızlık anlamında
                    Kucaklaşmalar istemiyorum
Kağıt parçalarının
Değer olmasını istemiyorum
Kendini bilmeyenlerin
Çocukları olmasını istemiyorum
Kendini sevmeyenlerin
Başkasını sevmesini istemiyorum
                    Eski sevgili eksiklerinin
                    Saklanmasını istemiyorum
                    Eski yaraların üzerine
                    Aspirin dökülmesini istemiyorum
                    Kendinle buluşmadan
                    Hayatı anlamak istemiyorum
Şehirin göbeğinde
Taş sektirmek istemiyorum
Gitmediğim yerlere
Benim demek istemiyorum
Empatinin yerini
Sempatinin almasını istemiyorum
                    Sevmediğim insanlara
                    Seviyorum demek istemiyorum
Dinlemediğim konuşmaları
Anlamak istemiyorum
                    Önce
                    Kendimden
                    Doğmak
                    Kendimle
                    Tay
                    Tay
                    Yapmak
                    Kendimle
                    Alfebeyi
                    Öğrenmek
Kendimi
Sevmek
Kendime
Gitmek
Istiyorum
Sonra
Insanlara
Gitmek
Istiyorum
                    Rakı
                    Gecelerini
                    Kahve
                    Sabahlarına
                    Uyandırıyorum

12.03.2010

Hiç yorum yok: