12 Mart 2010 Cuma

Gibilerle konuşuyorum


 
Gibilerle konuşuyorum
Gibilerle sevişiyorum
Hayatın gibisinde
Soluk alıyorum
Gibileşiyorum
                    Kendimle çıktığım yolda
                    Gibi taşlarının
                    Toplandığı sokakta
Dokunuyorum gibi
Anlıyorum gibi
Biliyorum gibi
Paylaşıyorum gibi
Seviyorum gibi
Apartmanlarında
Yönetici olanların
Kararlarında
Sıkışıp kalıyorum
                    Itiraz ediyorum
                    Tek oy yetmiyor
                    Taşınıyorum sokağımdan
                    Bilmediğim sokaklara
                    Farketmeyor
Hayat gibi
Annem gibi
Babam gibi
Eski sediğim gibi
Anaforlarında
Boğulmamanın insafsızlığında
Gibileşiyorum
                    Kendimden uzaklaşmanın
                    Tek yürek üstü cezalarında
                    Yalnızlığı özlüyorum
                    Terk edemiyorum
Uzağa gidiyorum
Yalnızlık gibisi yok
Gülen surat

12.03.2010

Hiç yorum yok: