7 Mart 2010 Pazar

Köhnenin














by UK

 
Köhnenin
Sandalyelerini yapan
Marangoz abiyi aradım
                    Süreyya sinemasının
                    Sarışın biletçi ablasını
                    Rüyamda gördüm
Uğur Mumcu nun
Ehliyeti olmamasını diledim
                    Söğülüçeşme köprüsünün
                    Yuvarlağında kayboldum
Zümküfülün üzerine
Salça oldum
                    Teksin plajına
                    Kulaçlarımı boğdum
Lüks mevkinin
Biletlerini yırttım
                    Tramvay müzesinin
                    Vatmanına dokundum
Altıyol yuvarlağında
Polisinin şapkasını çaldım
                    Kiralık mayoların
                    Peşinatına geçtim
Midyelerin kızardığı
Tenekenin limonunu sıktım
                    Onsekiz marttan
                    Mavi kayığı kiraladım
Zürafa sokağın
Bekçisine selam çaktım
                    Altıyol Reisinden
                    Siyah ruganları giydim
Abc nin bahçesine
Trampet patlattım
                    Göztepe Orta Okulunda
                    Sağlık topuna hastalık bulaştırdım
Kır pidesine
Kırçiçekleri açtım
                    Macuncunun rengine
                    Ahşap sapladım
Topaçın ipine
Hayatı bağladım
                    Top pop un atomunda
                    Büyük patlamayı yaşadım
Ikizler yazlığının
Mavi sandalyesine oturdum
                    Ankara gazozunun
                    Köpüklerine bulandım
Akola kahverengisinin
Gazını kaçırdım
                    Bayram harçlığımı
                    Ip cambazına sundum
Karaköy den Eminönü ne
Kayıkla geçtim
                    Ince hastalığa
                    Inadına yakalanmadım
Yaşı küçük pasomu
Reşitle tanıştırdım
                    Zeynep Kamil in
                    Göbeğine saklandım
Sevgili babamın
Kalp krizinde durdum
Taşını görmedim
Yüzünü aldım
Kime kaldım

07.03.2010

Hiç yorum yok: