17 Mart 2010 Çarşamba

Karanlık altı











by UK


Karanlık altı
Zamanların
Lacivert yakını
Gecelerinde
                    Yaşı geçkin sandığın
                    Sakladığı dokunuşlarda
                    Kaybolan bedenlerin
                    Hayat hatırasında
Fotograf çektirdim
Tepeden bakmalı
Utangaç makinayla
Album yaptım
Yürek ve ten sırasıyla
                    Dizdim değerleri
                    Unutulan unutan
                    Konuştular benimle
Eksik kalanlar
Fazla gelenler
Anlaşılamayanlar
Fark edilmeyenler
Hepsi hayatımda
Toplandıklarında
Ben ediyorum
Onlara eklendiğimde
Zerre
                    Ne kadar çok
                    Dokunmuşum
                    Ne kadar çok
                    Dokunulmuşum
Özne yapmışım
Utanmadan
Dikkat etmemişim
Kırmışım
Yalnızlık eklemişim
Utandırmışım
Odasından çıkarmışım
Çıkmaz sokakta bırakmışım
                    Oysa
                    Paylaşıyorduk
                    Hesabını yapmadan
                    Geleceğe ulaştırmadan
Her dokunuşun
Anlamını hisseterek
Onunla olduğumu
Anladığını düşünürek
Yaşarken
Yaralı yüreklerin
Ortasında yaşamışım
                    Bu kadarım
                    Demenin
                    Yeterli olduğu
                    Beyaz karlı yollarda
                    Dolaştığımı zannederken
Kırmızı damlaların
Izini takip ettiğimde
Ben söylemiştim
Demenin
Ortasında
Kalanların
Hayat davalarında
Savunmam yok
Hala bu kadarım
                    Beni
                    Benden
                    Güzel
                    Gören
                    Sevdiklerime
                    Ne
                    Diyeceğim
Bana
Kızıp
Başka
Yanlışlara
Koşanlara
Ne
Diyeceğim
                    Özür
                    Dilesem
                    Kime
                    Ulaşır
Kaybolan
Anların
Açık
Tıpasında
Akıp
Gidenlerin
Yerini
Bir
Özür
Doldurur
Mu
                    Hala
                    Bu
                    Kadarım

17.03.2010

Hiç yorum yok: