26 Mart 2010 Cuma

İzmarit gibiyim


 








by UK

Izmarit gibiyim
Kendimden yanan
Küllerimin arasında
Boynu bükük uzanmış
                    Paketteki halimi
                    Özlemiyorum
                    Böyle iyiyim
Hayat yangınında
Soluk alıyorum
Küllerime sarılıp
Uzanıyorum
                    Beni içine çekenlerin
                    Dudağından dolaşıyorum
                    Yavaş yavaş bitiyorum
                    Kül tablamın yüreğinde
                    Kalıyorum
Kimi zaman keder
Kimi zaman orgazm
Sigarasıyım
                    Dudaklarda ölüyorum
                    Küllerimden yanıyorum
                    Bitiyorum
Bittim
                    Paketim kıvrıldı
                    Çöp kutusuna kondu
                    Çakmak bitti
                    Ben
                    Bitti
                    Hayat
                    Kaldı
Tepe
Tepe
Kullanın
                    Sevda
                    Tepesine
                    Konun
                    Düşünün

26.03.2010

Hiç yorum yok: