12 Mart 2010 Cuma

Kaç baharı



Kaç baharı
Sigara dumanına açtırdım
Kaç dokunuşu
Dallarındaki çiçeklere bıraktım
Aşk
Imkansızlığında kendimi bıraktım
Kimsenin almasına izin vermedim
Kaldım
                    Hayatı anladım
                    Gidemedim rehin kaldım
                    Kendimi kaybettim
                    Umursamadım
                    Pandoranın kutusu oldum
Bilmediklerimi yaşadım
En sevdiğime
En uzaklarımı yakınlaştırdım
Bilemedim kendimi
Gidemedim kendime
Mengene izlerini
Yüreğime çizdim
                    Hayat boyu tarifini
                    An a sıkıştırdım
                    Anlaşılmadım
Biliyordum
Güneşin doğmasına
Zamanımın olmadığını
Biliyordu
Her gün güneşin doğduğunu
                    Her gün olmak istemedim
                    An olmanın
                    Bütününe varmak istedim
Aşkın an ı
Bir senfoni
Aşkın geniş hali
Gelecek
Ben gelecek hırsızı
Hayat
Gelecek garantisi
Kim bilir
Nereye ulaşacağını
                    Soluğum
                    Nerede dönülmez tatile girer
                    Kapılar kapanır
                    Yaşanılanlar saklanır
                    Torunlara anlatılır
Paylaştıklarımız
Bugüne kalmaz
Geleceğe yayılır
                    Bugün
                    Nasıl yaşasın
                    Yarını
                    Kime bıraksın
Ben
Seni
Sevdim
Sen
Beni
Sevdin
                    Yarında
                    Yitirdik
                    Bugünü
Dostlara
Anlattık
Kim
Kim
Oldu
                    Hayat
                    Devam
                    Etti
                    Mesaj
                    Geldi
Unutulmayan
Anların
Sorusunu
Sor
Bakalım
Hayata

12.03.2010

1 yorum:

ed dedi ki...

Soru 1: geride ne kaldı?
Soru 2: sen nerdesin?
Soru 3: unutulmayanlar neydi?

sevgiler...