19 Ocak 2010 Salı

Pürtelaşın

 












by UK

 Pürtelaşın
Pürüne vuruldum
Telaşı ardımda
Beyaz köpükler yaptım
                    Kandilli iskelesine
                    Kuruldum
                    Büyük rakıyı
                    Boğazda yüzdürdüm
Gelip geçen
Karmaşalardan
Kazak ördüm
Doksan derecede yıkadım
Küçülttüm
                    Upuzun hayatların
                    Kısa pantalonlarında
                    Paçasız yaşamların
                    Yere değmeyen
                    Nefeslerinden
                    Uzaklara düştüm
Dizim kanadı
Yüreğim acıdı
                    Dilimden vazgeçtim
                    Gözlerimi kapadım
Kanlı savaşın
Kırmızı nehirinde
Yol alan
Yaprak oldum
Deltaya ulaştım
Denize
Okyanusa
Adaya
Kıyıya vurdum
Kurudum
Ben kaldım
                    Bunca zaman
                    Çoğaldım
                    Hepsini topladım
                    Elimde
                    Bir tek
                    Ben kaldım
Kendimle seviştim
Kendimle küstüm
Kendimle barıştım
Kendimi parçalara
Ayırdım
Adam kalabalık oldu
                    Geçen gemilere
                    Ateş yakmadım
                    Kağıtları
                    Şişelerin içinde
                    Boğmadım
                    Kaldım
Haftanın içinden
Cuma yı çıkardım
                    Hayat
                    Madem
                    Bir
                    Adada
                    Son
                    Bulacak
Bunca
Üzüntüye
Bunca
Kırgınlığa
Gerek
Yok
                    Kıyıya
                    Vurmayı
                    Bekle


19.01.2010

Hiç yorum yok: