15 Ocak 2010 Cuma

Ayrıldım

 






ksb

Ayrıldım
Son nefesini sakladım
Gitti
                    Sesi evimde kaldı
                    Teni yatak odamda
                    Her yudumda
                    Yanımda hissettim
                    Son yudumda
                    Yanına gitmek istedim
Ayrıldım
Tek başına kalamadım
Kabul etmedim
Yaşattım
                    Onsuz
                    Bir sabahım olmadı
                    Geceleri
                    Yataktaki yerini ısıttım
                    Varmış gibi
                    Bitmemiş gibi
                    Yaşadım
Onunla paylaştığım
Anları suladım
Büyüdü büyüdü
Yokluğu aştı
Varlığını
                    Dün ile gelecek
                    Arasına sıkışan anlarım
                    Onun
                    Bugün telaşında soldu
Hiç bir soruyu
Net sormadım
Sormadan anlasın
Bilmeden öğrensin
Ben ben
Olsun istedim
Olmadı
Ayrıldım
                    Yaşanmamış güzellikleri bile
                    Hayatıma ekledim
                    O yokken
                    Onu daha çok sevdim
                    Varken didiştim
Bırakamadım akışına
Belirlilik gerekiyordu
Yaşamıma
                    Şimdi belli
                    Yok
Hep güçlü
Kadın isterdi
Yaşaması
Güç oldum
                    Beni sevmelerini
                    Hep aradım buldum
                    Seni seviyorumu
                    Saklandığı yerden
                    Çıkardım
Bir çiçeğin
Önemini anlatamadım
Bir kere aldığında
Her gün almış gibi
Mutlu oldum
                    Iki televizyonlu
                    Iki kanapeli
                    Geceleri yaşadım
Ben salsa istedim
O balık rakı
Ben şarabı sevdim
O tekilayı
                    Her an
                    Sevişmeye hazırdı
                    Mum sıcaklığına alışıktım
Ayrıldım
Tek başına kalamadım
Kabul etmedim
Olmayanı büyüttüm
Var olana
Hayallerimi ekledim
Bir adam yaptım
Gerçek zannettim
                    Aslında yaşadığım
                    Sadece o değilmiş
                    Benim üstüne eklediklerimmiş
Bu sabah uyandım
Aynanın sırlarına daldım
Kendimle karşılaştım
Az ile yetinmişim
Hayalin peşinden giderken
Gerçeği görmemişim
                    Ayrıldım
                    Iyi
                    Ki
                    Ayrıldım
Artık
Kendi
Kadarını
Seveceğim
Yetmiyorsa
Gideceğim
                    Değerli
                    Anlarımı
                    Başkasına
                    Boş
                    Yere
                    Hediye
                    Etmeyeceğim
Hadi
Şimdi
Gelin

15.01.2010

Hiç yorum yok: