10 Ocak 2010 Pazar

Kendini










 by UK

Kendini
Kendinden saklayanların
Suretlerinden
Bana ne kalacak
Yalnızlık
                    Çocukken
                    Aynı odada oynadığın
                    Aynı yatakta yattığın
                    Suretlerden
                    Bana ne kalacak
                    Yalnızlık
Hayatı paylaştığın
Kendini bıraktığın
Yılgınlıkların ortasında
Tazeliğini sunduğun
Suretlerden
Bana ne kalacak
Yalnızlık
                    Ne önemli
                    Nefes almak mı
                    Kazanmak mı
                    Suretlerin lastikleri
                    Kafayı sıkmaz mı
Girdiğim
Bütün odalardan
Dokunduğum
Bütün tenlerden
Dinlediğim
Bütün gecelerden
Anladığım
Bütün yüreklerden
Yalnızlıkla çıktım
Tekrar tekrar
Girdim
Tekrar tekrar
Çıktım
                    Telefonumu
                    Kapımı
                    Yüreğimi
                    Kapattım
Niye kapattın
Sana ihtiyacamız
Var diyen
Suretlerden
Bana ne kalacak
Yalnızlık
                    Yakında
                    Yalnızlıkta
                    Kalmayacak

10.10.2010

Hiç yorum yok: